Pajko Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Jeg kommer om søndagen og regner med at skulle se nogle korthårede collies, og gerne kose litt med dem 6 Siter
SiriEveline Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Jeg kommer om søndagen og regner med at skulle se nogle korthårede collies, og gerne kose litt med dem Yey! Så bra at du får det til! 1 Siter
*Marianne* Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Jeg kommer om søndagen og regner med at skulle se nogle korthårede collies, og gerne kose litt med dem Da må du gå innom NOKO-standen også (Norsk kooikerklubb). Vet ikke hvem som står der på søndagen, men det er uansett hyggelige mennesker:) 1 Siter
borderen Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Alle under 26 år må komme innom NKKUs stand! Der er jeg og flere andre sonier i løpet av helgen 5 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Alle under 26 år må komme innom NKKUs stand! Der er jeg og flere andre sonier i løpet av helgen Jeg kommer innom sjøl om jeg er en gammal haug, tenk! 2 Siter
Pajko Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Yey! Så bra at du får det til! Ja, det er så dejligt! Da må du gå innom NOKO-standen også (Norsk kooikerklubb). Vet ikke hvem som står der på søndagen, men det er uansett hyggelige mennesker:) Det skal jeg gøre Alle under 26 år må komme innom NKKUs stand! Der er jeg og flere andre sonier i løpet av helgen Hvad er det? 1 Siter
MonicaT Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Venter spent på PM selv. Lurer på hvor mange det blir i klassen til Lio, selv om jeg må vente helt til neste lørdag med det svaret Siter
Guest Belgerpia Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Simsalabim http://web2.nkk.no/wp-content/uploads/2013/11/PM-Dogs4All.pdf Siter
HHC Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Godt jeg misforstod, og at det var noen og seksti hanner, ikke rasen totalt! :D Siter
Guest janson Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Oi! 38 kelpier? Hadde jeg aldri trodd.. Siter
Siri Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 24 briarder - det må vel sies å være et bra antall . Siter
C.J Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 29 tervueren, 29 groenendael og 10 malinois Finner ingen laekenois? Siter
ToneS Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Jeg kommer til å ha store vanskeligheter med å få med meg alt jeg vil ser jeg Men siden det er så mange påmeldte kan jeg ta et lite utvalg av alle Siter
Annegru Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Fyttikatta! 57 gårdshunder! Siter
Guest Jonna Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Startnummeret gir adgang for 1 person den dagen rasen bedømmes. What? Kan de gjøre det? Siter
MonicaT Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 14 Breton - det samme som i fjor omtrendt. Blir spennende Siter
ToneS Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Og så mange raser som jeg ikke har sett i virkeligheten før, gleder meg 1 Siter
Sasha&Kiara Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 40 japanske spisshunder. Færre enn ifjor. Men spennende blir det Siter
Yodel Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 31 basenjier, omtrent som antatt 5 Kingwanaer påmeldt, så vi stiller nok oppdretter. I tillegg stiller vi selvsagt Prince, også skal vi jp ha rasestand og raseparade. Gleder meg! 2 Siter
Guest Jonna Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Får vel begynns fiske da om det stemmer at NKK kan nekte adgang med startnr på lørdag siden mine 5 påmeldte hunder går på søndag. Noen som har ett startnummer ekstra til lørdagen? Siter
Yodel Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Får vel begynns fiske da om det stemmer at NKK kan nekte adgang med startnr på lørdag siden mine 5 påmeldte hunder går på søndag. Noen som har ett startnummer ekstra til lørdagen? Kan undersøke med mannen i kveld, ellers kan du sikkert få et av mine Siter
SFX Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Tidligere sto det i NKKs promo-tekst at det er 92 påmeldte bernere, men det er jo faktisk 100 blank! Og bare 19 i LP1 - dæven, da går X'en og jeg for Topp 20-plassering Men søndag blir hektisk lell - skal hjelpe en venninne å stille tre hunder, og selv om hun har raser som er i samme gruppe og samme raseklubb, så havnet de i hver sin hall... Jeg føler med henne, det er ikke lett å verken få stilt eller være sosial med ens venner når ringoppsettet av og til ikke helt er etter idealet. Men det er jo andre raser i ringene hennes, som også har sine naturlige "naboer", så jeg skjønner det er vanskelig. Jeg bare tror hun er møkklei av å alltid ha to eller tre haller på Lillestrøm. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 30 shibaer, veldig morsomt! 1 Siter
borderen Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Får vel begynns fiske da om det stemmer at NKK kan nekte adgang med startnr på lørdag siden mine 5 påmeldte hunder går på søndag. Noen som har ett startnummer ekstra til lørdagen? Jeg er ganske sikker på at du kan scanne startnummeret på lørdagen. Altså bare bruke ett av dem på lørdagen og ett (eller 4 ) på søndagen. Du trenger jo bare å scanne ett nummer per person, ikke per hund (du kan ta med så mange hunder du vil per startnummer/inngang). 17 startende i klasse 3, også går det lørdag, ikke søndag slik jeg trodde! Det er litt krise ettersom jeg skal på stor fest på fredagen… Det mest skuffende er å se at det er 19 startende i klasse 1. For noen år siden var det jo bort i mot 100 startende i klasse 1 på årets siste NKK stevne der alle kjempet om H. P. Pettersens Minnepokal! Når jeg gikk med Amira i 2005 husker jeg at det var 107 startende i klasse 1! Siter
Recommended Posts