ToneS Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Jeg skal, for første gang Uten hund men med kamera. Gleder meg masse til å "springe" rundt og se! Siter
Guest Jonna Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Ingvild du vet du er booka til evt stille en av de tre jeg skal stille om det blir flere CKer? (Shy/Talli/Blaze) Siter
Jankaa Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Regner kanskje med at jeg og Lexi kommer. I CH-klassen da såklart, ikke at jeg helt vet hva vi gjør der, men er man sopp så er man vel sopp Du, kjører du bil med "Gråhund, andres drøm, vår hverdag" logo på bakruta? Siter
HHC Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Usikker, men har allerede sagt ja til å stille en annen hund, så da må jeg vel Siter
Ingvild Skrevet 1. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Ingvild du vet du er booka til evt stille en av de tre jeg skal stille om det blir flere CKer? (Shy/Talli/Blaze) Æh, jeg vet det nå i alle fall. 2 Siter
Carro92 Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Jeg kommer på søndag, får ikke kommet på lørdagen pga jegerprøvekurset :/ Men har ingen å stille av whippetene mine, så da gjør det igrunn ikke noe, tenkte å heie på min andre favorittrase; dunker Siter
Evelzz Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Jeg flyr eller kjører bort med Mokkis for å heie på soniser og knipse bilder 6 Siter
Jankaa Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Jeg flyr eller kjører bort med Mokkis for å heie på soniser og knipse bilder Jeg har en springerting som gleder seg halvt ihjel til å møte tante Bergen! 1 Siter
Ganzie Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Veldig lyst, men mannfolket sier jeg har brukt opp "kvoten" for i år Men har enda to uker på å overbevise han om at vi virkelig trenger en roadtrip I såfall så stiller jeg begge to, Inya i junior og Ganzie i veteran Siter
Guest Jonna Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Æh, jeg vet det nå i alle fall. Om jeg er "heldig" så trenger jeg enda en *fniser* (Folk er så glad i å stille hundene mine altså ) Siter
Guest Belgerpia Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Noah er meldt på - H har antageligvis valper da....... Siter
turbogutten Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Begge mine små skal meldes på Kommer til å gå veldig dårlige for begge to, men er liksom tradisjon Siter
mowgli Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Vi kommer - både kortisflottis og krøllis. Siter
Bikipile Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Du, kjører du bil med "Gråhund, andres drøm, vår hverdag" logo på bakruta? Ikke ennå nei (men klistremerkene er på vei), men i gråhundmiljøet er det ganske normalt Siter
Anette Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Jeg gleder meg til besøk av Evelzz :D Ems og Pi, det må bli et bra par også har jeg og evelzz en plan 1 Siter
xxx12345 Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Nopp, ikke i år, og det bestemte jeg meg for når dommeren dømte henne på Hellerud i januar Siter
Annegru Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Jesper er påmeldt i juniorklassen Siter
SiriEveline Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Lyst til å stille noen for meg om planen min skulle vise seg å ikke være vanntett? Veldig gjerne! Søndagen eller? Vet nemlig ikke sikkert om jeg kommer lørdag da Tetris ikke er 4mnd før søndagen og slipper ikke inn. Siter
turbobensen Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Ben skal gå NM i agility og Zoe skal stilles i juniorklassen.Vurderte og melde på Bliss, men med finsk dommer, så tror jeg ikke hun har noe i ringen og gjøre + høy påmeldingsavgift og sikkert flere showbordere fra resten av Skandinavia. Nei, sauebikkja får holde seg hjemme den helgen:pSent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Siter
WheatenMali Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Usikker, men har allerede sagt ja til å stille en annen hund, så da må jeg vel Kan du hjelpe meg med Wheaten? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter
Heidihj Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Jeg tror kanskje jeg melder på Mayah Uansett er jeg tilstede med hvertfall en malamute for å titte og kose meg! 1 Siter
Monica123 Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Veldig lyst, men mannfolket sier jeg har brukt opp "kvoten" for i år Men har enda to uker på å overbevise han om at vi virkelig trenger en roadtrip I såfall så stiller jeg begge to, Inya i junior og Ganzie i veteran Da må du si ifra så vi kan komme og heie på søndag Gruppe 1 og 5 er nemlig vær sin dag Siter
Ingvild Skrevet 1. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Om jeg er "heldig" så trenger jeg enda en *fniser* (Folk er så glad i å stille hundene mine altså ) Haha! Du burde i grunnen skaffe deg ditt eget handlerteam. 1 Siter
Ganzie Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Da må du si ifra så vi kan komme og heie på søndag Gruppe 1 og 5 er nemlig vær sin dag Hehe, will do Ikke at det er så mye å heie på, Inya er i en rimelig skranglete voksefase og er et beinrangel over rygg og bryst, og Ganzie er, vel, Ganzie Siter
Pingo Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Kommer til å melde på Anya, men er usikker i forhold til parring... Om hun er parret er jeg veldig ambivalent på å ta henne med. Siter
Recommended Posts