Gå til innhold
Hundesonen.no

Hellu (:


Wachita
 Share

Recommended Posts

Nå har jeg jo vært her en liten stund, men tenkte jeg kunne lage en presentasjon alikevell (:

Heter Maria, og er ei 21 år gammel jente fra Haugesund.

Fortiden bor jeg i Bergen, og kommer nok til å bli værende her en veldig god stund fremover mtp at jeg gifter meg med en bergenser neste år!

Jeg har aldri hatt hund før, men alltid elsker hunder, og meldte meg i hovedsak inn her for å få mest mulig informasjon om trening, forskjellige sporter, raser, treningsmåter og adferd på hunder. Og må si at forumet gir meg alt jeg trenger av informasjon jeg ønsker.

Har i utgangspunktet "vokst opp" med hund, uten å selv ha hund i huset. Ettersom hun jeg tilbragte mest tid hos i mine yngre dager, altså mitt andre hjem hadde 3 hunder som vi gikk tur med i skog og fjell, trente agility (eller sprang, som de hestejentene vi var), og ellers triks. Ettersom jeg vokste opp fikk min mor en ny mann, og han og hans familie har vokst opp med rottweilere, så har passet en del rottweilere hvor jeg har hatt ansvar for tur og trening for. Og der kommer også min kjærlighet til molossere fra!

Rottweileren jeg har kjent siden jeg var 11 år ble desverre avlivet for 2 uker siden. 12 år gammel ble han, og var den herligste hunden jeg har kjent!

Ellers har jeg alltid hatt dyr rundt meg og har eid 2 hester, 8 marsvin, 2 kaniner, 2 katter hos min mor (ene ble avlivet, den andre er 12 år og bor hos min mor), og har nå 3 katter hjemme hos meg :D

En dag, forhåpentligvis neste år eller nyåret 2015 kommer det en terv valp i hus!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her i en 2-3 måneder nå tror jeg (; greit å være litt forberedt når vi endelig får valp i hus, selv om jeg ikke helt vet når den tid kommer enda (: men jeg har en oppdretter jeg følger litt med på, så kan bli spennende :D jeg vet de skal ha terv kull om 6 mnd'er, men tror det blir litt tidlig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her har hund alltid vært drømmen, men ikke vært en realitet før nå nylig.

Så da ble jeg medlem her, og har fått veldig mange ideer til både det ene og det andre, får min om en snau uke nå! Livs drømmen skal endelig bli sann :D

terv er en av rasene jeg har vurdert, ble nesten en på meg i 2010 fra trøndelag, men jeg fant ikke leilighet. Så nå blir det Border Collie på meg og Mikkel, får mye å henge fingrene i ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...