Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmehekla ting selges


Mari
 Share

Recommended Posts

Lager bare en samletråd jeg.

Selger endel hjemmehekla ting jeg har heklet selv.

Uglelue til barn

Ca 6-12 måneder. Ren, håndfarget og politisk korrekt merinoull. Kløfri. 350,-

Det er den største her i petrol.

7002274368_49b953b8e4_c.jpg

Rosa versjon på modell

7089939687_f3a78e4994_c.jpg

Sett med skjerf og pulsvanter

Heklet i nydelig, håndfarget merino/silke (50/50). Kløfri. Rødt med innspill av mørk rosa. Legger ved bilde av garnet også, for jeg sliter med å fange fargen. 450,-

7780549748_403e5d3488_z.jpg
7780549524_d13e3fb9af_z.jpg
7780549316_b13202ddde_z.jpg
ab3cceaa-cb7f-6bef-5854-a7b0b03bd749~v2-
Hals
Av eget hode, jeg kaller den twisty toasty cowl. :P Både pen og litt tøff hals synes jeg. Deilig, tykk og kløfri. Heklet i håndfarget garn av ren merino. Nydelig og unikt garn i brunt og beige med innspill av blått. Kan vaskes i maskin. (Anbefaler dog alltid håndvask) 550,-
9903002846_21174b6a77_c.jpg
9903003626_a3c008c2d3_c.jpg
Hals
I samme garn som det over. Deilig og kompakt hals med kul, "nubbly" struktur. Kløfri. Egenkomponert den også. Feminin og pen hals. Enkel men varmer godt. Ren merino denne også selvsagt og kan også vaskes i maskin. (Anbefaler dog alltid håndvask) 550,-
9902998756_8b12aaf58f_c.jpg
9902999606_a652a21999_c.jpg
9903000406_2b78b5c458_c.jpg
Pulsvanter
Heklet i bomull/silke. Deilig og mykt garn i en dyp plomme-lilla. 250,-
9734478673_fc4e807368_c.jpg
Kontakt her eller på mcmari @ gmail.com
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe søtere enn det fjeset til Heljar i det første innlegget?

Jeg tror ikke det? :heart: Men det må sies, han var spesielt heldig på det bildet altså. Det er derfor jeg bruker det så ofte jeg har mulighet. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempefornøyd med lua jeg kjøpte! Nydelig farge og sitter bra på :D

Den halsen ser veldig stilig ut. Er den tykk, hvor stor, får man den flere ganger rundt halsen?

Så koselig å høre! Jeg blir veldig glad av sånt. :)

Hvilken en av de? Den øverste går to ganger rundt halsen og er veldig tykk og god (og myk og squishy!). Den andre går en gang over halsen, men er høy. Ikke like tykk, men relativt kompakt. Varmer nok godt begge to, men den øverste er nok best om det er veldig kaldt. :)

Det er veldig smått, men hadde tenkt litt større enn prematur :P

Jeg kan hekle en i størrelse nyfødt? Evt hvilken størrelse du vil egentlig. :D Send meg en pm om du er interessert så kan vi finne ut av farger og sånt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre! Jeg blir veldig glad av sånt. :)

Hvilken en av de? Den øverste går to ganger rundt halsen og er veldig tykk og god (og myk og squishy!). Den andre går en gang over halsen, men er høy. Ikke like tykk, men relativt kompakt. Varmer nok godt begge to, men den øverste er nok best om det er veldig kaldt. :)

Jeg kan hekle en i størrelse nyfødt? Evt hvilken størrelse du vil egentlig. :D Send meg en pm om du er interessert så kan vi finne ut av farger og sånt. :)

Å, det var to forskjellige, det så jeg ikke i farta :) Jeg foretrekker halser som er tynne og som ikke klumper seg eller tar stor plass rundt halsen. Får fort følelse av at jeg går med nakkekrage og at jeg ikke kan bevege hodet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var to forskjellige, det så jeg ikke i farta :) Jeg foretrekker halser som er tynne og som ikke klumper seg eller tar stor plass rundt halsen. Får fort følelse av at jeg går med nakkekrage og at jeg ikke kan bevege hodet :lol:

Da er nok den nederste det beste alternativet for deg om du er interessert. Men den er ikke flortynn altså. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den omtrent sånn som lua?

Den er mer kompakt og derfor litt vanskelig å svare på. Jeg vil tro den er litt tykkere ja. Lua er jo litt slafsete, denne er tettere om det gir noen mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hals

Av eget hode, jeg kaller den twisty toasty cowl. :P Både pen og litt tøff hals synes jeg. Deilig, tykk og kløfri. Heklet i håndfarget garn av ren merino. Nydelig og unikt garn i brunt og beige med innspill av blått. Kan vaskes i maskin. (Anbefaler dog alltid håndvask) 550,-
9903002846_21174b6a77_c.jpg
9903003626_a3c008c2d3_c.jpg

Solgt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer en julegavebestilling på neste lønning :ahappy:

Når du nevner det så var det en ganske god ide! Vet iallefall om to stk Mari kunne fikset julegaver til for meg :jump:

*sjekke hva jeg får i lønne og håpe Mari hekler som ett ******** :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari er det mulig å få til en lik hals som den første til jul? :D Skal dobbelsjekke med pappaen min og han også tror de fargene er noe for mamma men det tror jeg. Utrolig kjekt med noe sånn til folk som har alt for dette er så unikt og ikke noe som finnes over alt(for da hadde hun garantert hatt det) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari er det mulig å få til en lik hals som den første til jul? :D Skal dobbelsjekke med pappaen min og han også tror de fargene er noe for mamma men det tror jeg. Utrolig kjekt med noe sånn til folk som har alt for dette er så unikt og ikke noe som finnes over alt(for da hadde hun garantert hatt det) :P

Det der er fancy pancy garn som er håndfarget og ganske unikt. Men jeg skal lete litt, ok? Se hva jeg finner. De blir neppe helt likt for det går ikke an, men mulig jeg klarer å finne en annen dye batch. Men da må jeg vite helt sikkert at du vil ha, for garnet er dyrt. Håper du forstår. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er fancy pancy garn som er håndfarget og ganske unikt. Men jeg skal lete litt, ok? Se hva jeg finner. De blir neppe helt likt for det går ikke an, men mulig jeg klarer å finne en annen dye batch. Men da må jeg vite helt sikkert at du vil ha, for garnet er dyrt. Håper du forstår. :)

Ja selvfølgelig :) Trenger ikke være helt likt. Jeg likte bare veldig godt fargekombinasjonen, altså det at det var flere farger og de fargene var veldig fine også. Skal sjekke med pappa i dag eller i morgen så sender jeg deg en melding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...