Guest bikkje1 Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Svart puppia selevest, størrelse S. Brukt et par ganger, men valpis vokste ut av den etter en månedes tid. Ingen slitasje, utenom at logoen på klipsen er slitt bort. (Den var halvveis borte når vi kjøpte den?). Blå h-sele fra Buster. Litt bitemerker, og sikkert litt skitt på, men kan jo vaskes. Ca. 40 cm rundt halsen og 42 cm rundt brystet/magen på det ytterste. Må hentes i Oslo. Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Kan være interessant, men hjernen (og jeg) er på ferie ut uka. Bump meg om ingen andre melder sin interesse innen søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Ser at det står bud, men hvor mye må du minst ha for puppia-selen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Ser at det står bud, men hvor mye må du minst ha for puppia-selen? 150-200? Den har ikke blitt brukt så mye, og er nesten som ny. Nypris var vel 350,- tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 18. September 2013 Rapporter Share Skrevet 18. September 2013 Begge selene er fortsatt til salgs. Buster-selen kostet 119,- ny, og Puppia-selen kostet ca 300,- ny.Kom med bud, kan hentes i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts