Raya Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Tenkte jeg kunne lage en liten tråd om lille tulla mi Ludo er en undolat. (Den vanlige lille typen) Hun er datteren av fuglene til en kompis, og har tidenes kuleste personlighet. Ludo er 1 år og 5 måneder gammel. Hun er ei skikkelig pappajente, men hennes favoritt-ting i hele verden er bjella. Setter seg godt til rette på pinnen, og stapper hodet godt oppi bjella og sitter der lenge og bare lager koselyder. Hun er også veldig glad i kviser, ruer og maskara.. 4 Siter
Lola Pagola Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 herregud undulater er verdens søteste dyr! Savner å ha... hadde en som het Ludde, døde for 2 år siden... lignet veldig på din herlige skapninger. 1 Siter
Teserere Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Så søt! Men er det ikke en gutt? Jenter har vel brun "nese"? 1 Siter
Justisia Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Så fin. Har selv hatt undulat for mange år siden. Utrolig artig vesen. 1 Siter
Raya Skrevet 8. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2013 Takk takk disse bildene er litt gamle, og vi brukte SINNSYKT lang tid på å finne ut om hun var jente eller gutt, men hun er altså ei lita dame skal ta et nytt bilde og vise! Hun er så rar.. Siter
Raya Skrevet 8. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2013 http://m.youtube.com/index?hl=no&gl=NO&desktop_uri=%2F%3Fhl%3Dno%26gl%3DNO Http://m.youtube.com/index?hl=no&gl=NO&desktop_uri=%2F%3Fhl%3Dno%26gl%3DNO Siter
:)Kine Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Jeg elsker sånne snålingdyr! Hun høres skikkelig kul ut. Siter
julnil Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Utfra de bildene der så sier jeg det er en gutt, ikke bare fra mykvevet over nebbet, men også klørne. Og adferden med speil og bjelle er også veldig gutt.Venter spent på neste bilde for å overbevises om det motsatteSent fra min iMobil med Tapatalk 2 Siter
Raya Skrevet 10. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2013 Da kommer det noen nye bilder. Var overbevist om at jeg hadde lagt ut bilder, men det hadde jeg tydeligvis ikke, så her kommer de. Først noen fra hun var bitte liten, når vi var superusikre. Nå derimot er hun ganske så brun, men fortsatt veldig guttete. (Hun er ikke noe glad i kamera, så var ikke lett å ta bilde.. ) Også et bare for moroskyld.. Siter
Shama Skrevet 13. September 2013 Rapporter Skrevet 13. September 2013 Artig fugl! Jeg vet ikke hva det er, for jeg har ikke peiling. Eneste jeg vet er at h*n er glad i hår, sminke og negler, så enten har du en veldig feminin gutt, eller så har du en normal jente. Siter
Raya Skrevet 15. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2013 En ting er hvertfall sikkert! Ludo er helt rå Siter
Lola Pagola Skrevet 15. September 2013 Rapporter Skrevet 15. September 2013 Det der er en jente ja Siter
Raya Skrevet 15. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2013 Det der er en jente ja Det var det vi visste! tok litt over et halvt år før vi fant ut av det Siter
Recommended Posts