Gå til innhold
Hundesonen.no

Erfaringer med DAP?


Gåsa
 Share

Recommended Posts

I den siste tiden har det startet dunke så veldig i taket ( bor i første etasjen) Frøkena mi blir da veldig redd løper til soverommet/ stua. Jeg kan våkne på natta av at hun ligger syter i gangen for vil ut pga dunk. Trenger ikke være så høyt for at hun skal reagere eller. Forrige uke og uka her har hun tydlig stresset hjemme alene. Jeg ser det på alle snutemerkene i vinduet og at hun ligger i gangen er desperat når jeg kommer hjem. Normalt ligger hun aldri imgangen men,sover i sofaen såvidt kommer hilser. I dag hørte jeg hun bjeffe og ule når jeg kom i gata mi. Der sto hun da i vinduet bjeffet og ulte. Virkelig ikke bra. For hun eller naboene. Har snakket med de nærmeste naboene de bryr seg ikke og det tror jeg nok ikke resten gjør eller. Skal snakke med alle om hun bjeffer i morgen også. Dunke lyder blir det jo uansett så veldig vanskelig få hun trygg gjenn... Tenkte på DAP så lurer på om noen har god erfaring med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden tok moren min over en rottweilertispe som hadde blitt mye flyttet på. Hun var veldig urolig og slet med å være hjemme alene. Hjemme alene - trening + DAP ordnet saken. Hvor mye som kom av DAP-en er umulig å si.

Jeg har også prøvd det på tre andre hunder, men merket ikke noen forskjell på de.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...