Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Har hatt en liten opprydning i hundeskuffen i dag og funnet noen dekken vi ikke trenger lengre. De kan enten sendes i posten mot porto, eller hentes hos meg i Ski :)

Microfleecedress fra Hurtta i str 45M. Dekker over tissetassen på Melvin, så tenker den sitter finest på tisper. 150kr.

20130829_132654_zps62c9a632.jpg

Rambo-dekken fra Horseware. Dette har glatt innside så det "klør" ikke på samme måte å ha på seg som de med fleeceinnside f.eks. Lett foret, selges for 100.

20130829_132711_zps88c8c821.jpg

Ulldekken fra Richo str 45cm, 50kr.

20130829_132802_zps311cbaa2.jpg

Svart nysgjerrig staff, kan fåes billig noen ganger...

20130829_132753_zps412fb3d9.jpg

Neida :D

Fleecedekken fra Richo 45 cm, 50 kr.

20130829_132841_zps85cf37b8.jpg

Hvis noen vil se hvordan disse ser ut PÅ en hund er det bare å spørre, Melvin stiller frivillig opp som modell på bilder :P

Og en liten PS: Alle dekken er i vaskemaskinen nå, hvis de så litt skitne ut på bildene.

Skrevet

Det vil jeg faktisk tro ja :) Den er for trang og bittelittkort for Melvin hvertfall, og han er 43 høy og en smule kraftigere enn en Pumi ;)

Skrevet

Jeg tar gjerne Rambo- og ulldekken. Kan møte deg i Ski på mandag (ettermiddag)? Er på parkeringsplassen til Ishallen i 1630-tiden..

Skrevet

Jeg tar gjerne Rambo- og ulldekken. Kan møte deg i Ski på mandag (ettermiddag)? Er på parkeringsplassen til Ishallen i 1630-tiden..

Mandag har jeg eksamen frem til 17:30, har du mulighet senere på kvelden eller en annen dag?:)

Skrevet

Da var Rambodekken og ulldekken levert til ny eier, Hurttadressen og fleecedekkenet fra Richo er fortsatt til salgs :)

Skrevet

Hei!

Jeg prøver meg gjerne på fleecedressen fra Hurtta jeg:-) Passer den ikke, så kan jeg jo prøve å selge den videre:-)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
    • Om kjøper har betalt full valpepris og hunden står registrert på valpekjøper, så eier denne alle rettigheter. Da er det normalt med en leasingavtale for kull hvor andre enn eier er oppdretter. Her vil nok avtalene være forskjellig, normalt sett leaser man for prisen av en valp eller en valp.  Hvilken avtale som gjøres er mellom partene selv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...