ToneS Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Jeg blir kvalm! Og mister bare mer og mer troen på mennesker.... http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article8158661.ece Helge Grønningen var ute på sjøen med båt i Lensvik fredag kveld da han oppdaget et bur med en død hund. Hunden hadde druknet og bar preg av å ha ligget i vannet en stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Fy ****! Hva feiler det folk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Hvordan noen kan få seg til å gjøre sånt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Helt forferdelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Blir dypt og inderlig fortvilet. Og ubeskrivelig forbannet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Nei å nei, hva pokker feiler det mennesker? De skulle vært kasta på sjøen selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Fy **** - jeg sier det igjen - fy **** - hvordan sover slike mennesker om natta? Jeg mister nesten pusten i rein skjær forbannelse her... Åååå som jeg håper hunden er chippa så de kan finne eieren og fått sperret djevelskapen inne. ...eller bedre OFFENTLGGJØRE NAVNET Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Nei og nei! Jeg får helt vondt inni meg! At det går an! Jeg blir så sint og fortvilet og skulle ønske det var større straff for grusomme handlinger mot dyr. Og hvordan klarer folk å gjøre slikt? De må jo være sjuke i hodet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Dette mennesket har svekkede sjelsevner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Jeg tror ikke jeg orker å gå inn på linken engang, jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Fy **** at det skal være mulig å være så ondskapsfull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 25. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Jeg blir så sint, for her er det ikke noen som "bare" har gitt opp dyret og latt det være alene for å "overleve". Her har de gått inn med viten og vilje for å drepe dyret sitt. Jeg håper virkelig at de finner ut hvem som har eid hunden. Men ser ikke for meg at det skjer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 26. August 2013 Rapporter Share Skrevet 26. August 2013 http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article8166111.ece Politiet skal nå bruke ressurser på å finne ut hvem som dumpet hunden på sjøen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 26. August 2013 Rapporter Share Skrevet 26. August 2013 Det triste er at de slipper ALLTID unna. Det burde være mulig å finne eierne. Lett. Men neida. De sier det skal prioriteres, men jeg tviler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 26. August 2013 Rapporter Share Skrevet 26. August 2013 Også er det det store spørsmålet; Hvor mange ganger har dette, og lignende handlinger, blitt gjort uten at det har blitt oppdaget..? Mennesker er noen grusomme skapninger, rett og slett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article8170997.ece Politiet har funnet eieren som har erkjent å ha dumpet hunden. Saken sendes til påtalemyndighetene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 27. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Positivt overrasket over at eier ble funnet, spent på straffen vedkommende (evnt..) får... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Godt de har funnet han. Men blir vel bare med en liten smikk på lanken og et lite forelegg... Beste hadde jo vært om han blir fradømt retten til å ha dyr, fengselsstraff og en klekkelig bot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Det er kvalmt! Hvordan kan de sove om natta?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 han hadde ikke råd til å ha den...hva med å GI den bort?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Uttalelse fra lensmannen: Selv om jeg selv er hundeeier og syns denne saken er forferdelig, så er det viktig å huske på at det er snakk om et dyr. Nå vet vi hva som har skjedd og vil ikke bruke mer ressurser på saken............ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Uttalelse fra lensmannen: Selv om jeg selv er hundeeier og syns denne saken er forferdelig, så er det viktig å huske på at det er snakk om et dyr. Nå vet vi hva som har skjedd og vil ikke bruke mer ressurser på saken...... atte HVA?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Kjenner jeg ikke klarer og diskutere slike saker en gang, så forferdelig og provoserende er det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Egentlig ikke så overraskende... Det er jo "bare et dyr" og gir jo et "flott" budskap til samfunnet om at de mer eller mindre kan gjøre hva de vil med dyra sine, og ikke få noen konsekvenser. Håper noen henger ut vedkommende med navn og bilde sånn helt ærlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts