Gå til innhold
Hundesonen.no

Verdensvinnerutstillingen i Finland 2014


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Håper noen av sonisene kommer hjem med disse! Trophies for the Best in Group 1-4. FB link For noen premier

Bare ikke kjør altfor fort heller...... å bli stoppet på motorveien av finsk politi er en .... morsom opplevelse

Never mind hva jeg sa lenger opp i tråden... Jeg har booket ferge nå, og melder på Foenix til uka... Til mitt forsvar så hadde jeg planlagt to andre utenlandsutstillinger til høsten, som begge fal

Posted Images

Sitter og ser på reisemuligheter, noen som har tanker/erfaring rundt dette?

Tenker da på bilruter, alternativ en er jo ferge fra Stockholm til Helsinki, alt 2 er Vasa - Umeå og kjøre resten, alt 3 kjøre hele veien rundt.

Hva er egentlig best? Både med tanke på pris og hva som er fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøfflus, du har jo også litt salukivenner i Finland. Skal vi begynne å spare til tur? :D

Ja spare kan vi jo, for om det ikke blir tur får vi nok brukt opp sparekontoen på noe annet ;)

Aaaaaltfor lenge til å i det hele tatt tenke på for meg, pleier bestemme meg sånn typ siste meldefristdagen jeg, hihi. Og siden det ikke er noe prob med boende behøver jeg nok en gang ikke planlegge lang tid i forveien :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

8-10.2014 i Helsinki. Mange utstillinger helgene før og etter, men denne helgen er det kun mulighet for WW.

Link: http://www.worlddogshow2014.fi/


Vi skal! Flybilett med plass til to hunder er booket, overnatting og henting /kjøring står en venn for (har så mange flotte hunde-venner i Finland! :heart: )

HVEM jeg melder på vet jeg ikke enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotell er booket, mangler bare å ordne fergen, noe jeg bør får ordnet snart. Tror ikke vi skal satse på noen juniortittel, det er tross alt kortisen sitt land så kan nok vente mange påmeldte.

Hvilket hotell? Ingen jeg har sett på er bookbare via booking.com enda.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket hotell? Ingen jeg har sett på er bookbare via booking.com enda.

Hotel Kuninkaantie

Booket via Hotels.com.

Edit:

Da har jeg booket ferge, vet ikke om 3.400kr er svindyrt eller om det bare er meg. Tur-retur med bil og hund.

Endret av Siri Eveline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skitt, så dyr ferje SiriE? Håper du ikke reiser alene :lol:

Jeg ble litt usikker. Jeg tror nemlig kanskje jeg har valper her hjemme da... Men Arya skal, oppdretter og avlsgruppe så litt viktig at hun kommer.

Jeg tar ferjen fra Mariehamn til Turku, og det ble 800 tur retur.

Da kjenner jeg at jeg blir nysgjerrig på hvordan du først kommer deg til Mariehamn?:P

Funderer litt på om man skulle tatt turen i og med at Finland i des tydeligvis kræsjer med eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjenner jeg at jeg blir nysgjerrig på hvordan du først kommer deg til Mariehamn? :P

Funderer litt på om man skulle tatt turen i og med at Finland i des tydeligvis kræsjer med eksamen.

Gad :lol: Långnäs mener jeg. Blir det rett :P ? Nei, to sek. :lol: Er ikke jeg som har fikset altså, jeg bare sitter på isåfall :aww:

Edit; Sjekket mail. Kapellskär :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gad :lol: Långnäs mener jeg. Blir det rett :P ? Nei, to sek. :lol: Er ikke jeg som har fikset altså, jeg bare sitter på isåfall :aww:

Mye mulig. :lol: Bare så for meg at det ville bli noe fuktig om du måtte svømme bort til Åland først. Jeg reiser som regel via Sthlm, men man får jo kutta ned båtreisa litt via Kapellskär eller Umeå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel Kuninkaantie

Booket via Hotels.com.

Edit:

Da har jeg booket ferge, vet ikke om 3.400kr er svindyrt eller om det bare er meg. Tur-retur med bil og hund.

Jeg skal til trippelen i Finland i desember med bil, to bikkjer samt booket lugar tur retur. Det betaler jeg 1500 kroner for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...