MonicaT Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Noen som skal? Tips til gode billige hoteller hvor man får ha med hund? Jeg er 99,9% sikker på at Lio og jeg skal. Jakte på svensk junior tittel. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Tenkte jeg skulle kjøre frem og tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Vi skal med Tuva og Vigdis Har booket rom hos Best Western Capital hotel Betaler 1780 SEK for dobbeltrom i 2 netter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Åh, dette har jeg lyst til! Noen jeg kan sitte på med...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Åh, dette har jeg lyst til! Noen jeg kan sitte på med...? Har veldig lyst, må bare se hvordan dette passer med div. jobbgreier. Det er jo rett før en mva-frist som vanlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Har veldig lyst, må bare se hvordan dette passer med div. jobbgreier. Det er jo rett før en mva-frist som vanlig Hihi, jeg håpa du skulle svare! Gråbjørn eller en rød veteranfare og en liten svart fare...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Hotel New World http://www.booking.com/hotel/se/newworld.no.html?sid=398c69ba6dbef230f912625b8b4a0a1a;dcid=1;origin=disamb;srhash=2945025671;srpos=1 Under 5 min kjøring fra hallen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Hotel New World http://www.booking.com/hotel/se/newworld.no.html?sid=398c69ba6dbef230f912625b8b4a0a1a;dcid=1;origin=disamb;srhash=2945025671;srpos=1 Under 5 min kjøring fra hallen ...og gratis shuttle til messa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Må man være medlem av noe hundeklubb? Er ikke medlem i NKK. Har bikkja i STO at that time, hadde jo vært mojjo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Hihi, jeg håpa du skulle svare! Gråbjørn eller en rød veteranfare og en liten svart fare...? Hvis Hera går jaktprøve i høst kan det være aktuelt med henne (hvis "han far" godtar at jeg reiser med henne), Løsti er 8 mnd + noen og 20 dager - fin timing - så hun er ikke aktuell. Og ellers blir det vel ei lita mini-prinsesse som kanskje ikke har så mye der å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Æsj... dette går ikke Fikk i dag melding om eierskiftekurs som jeg må på 11-12 desember, i tillegg til mva-fristen 10.desember, så da blir det ikke tur på oss i år, blir nok heller sittende på kontoret for å bli ferdig med alt den helga... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Tenkte jeg skulle kjøre frem og tilbake. Har du full bil...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Har du full bil...? Ehm. Jeg har ikke tenkt mer på det. Må tenke litt til! Og eventuelt finne en sjåfør til. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Jeg har skikkelig lyst til å reise bort! Det var så lettvint å toge fram og tilbake, bo på Hotel New World med gratis shuttle og i det hele tatt. Ikke skrekkelig dyrt heller. Men hvor god idé er det å reise bort da når jeg fremdeles har fire eksamener igjen før jul? Neppe veldig glupt... Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Hvorfor må sonen lage sånne tråder? Jeg hadde jo for lenge siden bestemt at dette var uaktuelt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Må man være medlem av noe hundeklubb? Er ikke medlem i NKK. Har bikkja i STO at that time, hadde jo vært mojjo Ja, du må være medlem av enten SKK eller en annen utenlandsk, godkjent hundeklubb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Blir Finland isteden her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Ja, du må være medlem av enten SKK eller en annen utenlandsk, godkjent hundeklubb. Er det spesielt i Sverige? For såvidt jeg vet trenger man ikke å være medlem i NKK for å stille i Norge (dog koster påmeldingen dobbelt så mye). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Er det spesielt i Sverige? For såvidt jeg vet trenger man ikke å være medlem i NKK for å stille i Norge (dog koster påmeldingen dobbelt så mye).Hm, mulig du har rett, altså. Det finnes bare ikke noe alternativ for "ikke medlem" når en skal melde på. Du må enten krysse av for medlemmer SKK eller godkjent, utenlandsk klubb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Mine er allerede meldt på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 11. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Jeg har nesten fått go for at jeg og Lio kan dra. Det er søndagen vi skal stille, så jeg vurderer å kjøre lørdagen og kun ha en overnatting. Skal avklare litt mer, men mulig jeg har plass i bilen om noen trenger skyss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Det er juniorvinnertittel, ja? Jeg tror jeg har siste forelesning i slutten av nov, og ingen eksamen til jul. Vil, vil, vil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 11. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Det er juniorvinnertittel, ja? Jeg tror jeg har siste forelesning i slutten av nov, og ingen eksamen til jul. Vil, vil, vil... Det er junior tittel ja, den vi sikter mot 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Jeg kommer nok ikke, men hvertfall en hund herfra skal. Dersom Lill reiser, greier jeg vel å få presset gjennom at hun tar med en springerting for meg også, tenker jeg, så da blir det til at begge pelsene blir stilt, og jeg blir igjen her i Norge og heier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Husk at første frist går ut midt på dagen i morgen (12.00)!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts