Spazmo Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Det virker som en liten overflod med 2013 valper her på sonen. Er det mange av dem som har funnet/skal finne sin vei til Bergen? Malgus på åtte uker kunne tenke seg litt playdates innimellom med jevnaldrede kompiser og venninner! Eldre, stødige hunder hadde også vært greit! Han har fått møte en huskyfrøken allerede, og det gikk veldig fint. Han var ganske forsiktig av seg rundt henne, så jeg vil gjerne at han skal møte flere voksne hunder som går fint sammen med valper uten å interessere seg så alt for mye i dem slik at han kan ta ting litt i sitt eget tempo. Siter
Eska Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Har en som runder fem måneder nå 2 Siter
MegaMarie Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Jeg får en i begynnelsen av september Jeg er gjerne med på playdates, spesielt med en så spennende rase som din 2 Siter
Spazmo Skrevet 20. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2013 Har en som runder fem måneder nå Det kan funke om min tøffer seg litt opp og får vokse litt mer først! Jeg får en i begynnelsen av september Jeg er gjerne med på playdates, spesielt med en så spennende rase som din Ja, jeg møter gjerne dere! Har aldri møtt en kelpie før, så det blir spennende. Huhu, jeg har faktisk møtt deg før jeg. Du var på opplæring i butikken vår i Strandgaten! 1 Siter
Eska Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Det kan funke om min tøffer seg litt opp og får vokse litt mer først! Så ikke hvilken rase du hadde da jeg svarte, men det kunne sikkert være lurt. Min kan bli litt voldsom i starten Han er kjent med nakenhunder, da, og syns de er kjempemorsomme. Men har kun truffet voksne. Siter
MegaMarie Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Det kan funke om min tøffer seg litt opp og får vokse litt mer først! Ja, jeg møter gjerne dere! Har aldri møtt en kelpie før, så det blir spennende. Huhu, jeg har faktisk møtt deg før jeg. Du var på opplæring i butikken vår i Strandgaten! Haha, så morsomt! Klarer ikke helt å koble hvem du er da Siter
lucy Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Fjotten her er veldig fin med valper, og jeg møter gjerne en liten naken-meksikaner Siter
Spazmo Skrevet 21. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2013 Møter dere gjerne! Gir en lyd når han føler seg litt mer komfortabel med å løpe rundt utendørs! Siter
MegaMarie Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Møter dere gjerne! Gir en lyd når han føler seg litt mer komfortabel med å løpe rundt utendørs! Klar for et møte neste uke ? Jeg har fri på onsdag om det passer. Siter
Gjest Skrevet 20. September 2013 Rapporter Skrevet 20. September 2013 Jeg har en whippetgutt på nesten 9 uker som gjerne vil møte andre valper, evt. også stødige, trygge voksne hunder Bor på Nesttun Siter
Synnikken Skrevet 20. September 2013 Rapporter Skrevet 20. September 2013 Jeg har en whippetgutt på nesten 9 uker som gjerne vil møte andre valper, evt. også stødige, trygge voksne hunder Bor på Nesttun Jeg funderer litt på om vi to bor i samme område Siter
Gjest Skrevet 20. September 2013 Rapporter Skrevet 20. September 2013 Jeg funderer litt på om vi to bor i samme område Kanskje? Er ikke særlig kjent her, men om du gir meg litt mer å gå på (enten i tråden eller på PM) så kan vi sjekke det opp Siter
Gjest Skrevet 20. September 2013 Rapporter Skrevet 20. September 2013 Liten valp på snart 9 uker her Vi bor ved Vadmyra i Loddefjord, men er titt og ofte i både byn og på motsatt side (Eidsvåg/Åsane) Siter
Synnikken Skrevet 20. September 2013 Rapporter Skrevet 20. September 2013 Kanskje? Er ikke særlig kjent her, men om du gir meg litt mer å gå på (enten i tråden eller på PM) så kan vi sjekke det opp Jeg bor på Valle, ikke langt fra Nesttun Siter
Gjest Skrevet 20. September 2013 Rapporter Skrevet 20. September 2013 Jeg bor på Valle, ikke langt fra Nesttun Ahaa. Det aner jeg ikke hvor er Kunne vi ha fått til et sonen-valpetreff? Siter
Spazmo Skrevet 22. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2013 Oj, her var det skjedd ting siden sist, lenge siden jeg har vært innom! Nå har lille bitetrynet straks rukket å bli 13 uker. Og det viser seg at han er en liten tøffing som jeg tror kan bli litt for tøff i trynet for de litt mindre valpene. Men et valpetreff en dag hadde vært veldig koselig! Siter
MegaMarie Skrevet 22. September 2013 Rapporter Skrevet 22. September 2013 Jeg vil gjerne ha et lite valpetreff Siter
Gjest Skrevet 22. September 2013 Rapporter Skrevet 22. September 2013 Det høres veldig trivelig ut @Spazmo og @MegaMarie Har dere forslag til sted og tid? Siter
Spazmo Skrevet 22. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2013 Nå har jeg ikke listen over når jeg jobber neste uke, men det kan jeg finne ut av i morgen! Valpetreff blir stas! Siter
Gjest Skrevet 22. September 2013 Rapporter Skrevet 22. September 2013 Jeg er forøvrig relativt ny i Bergen og kjenner området lite (i alle fall de hundevennlige stedene), så jeg trenger nok litt "stedsforklaring for dummies" om noen har forslag til plass Siter
MegaMarie Skrevet 22. September 2013 Rapporter Skrevet 22. September 2013 Jeg jobber en del denne uken som kommer. Men en gang i helgen kunne kanskje funket Siter
MegaMarie Skrevet 24. September 2013 Rapporter Skrevet 24. September 2013 Hva med Fredag etter klokken 14 en gang? Siter
Gjest Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Jeg er med på fredag etter kl. 14 Gjerne etter kl. 17, for da kan jeg kanskje/sannsynligvis kjøre bil til dit vi skal være, og sambo kan bli med om han er keen etter jobb Siter
idastef Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Anbefaler valpekvelder hos Dyreklinikken Vest i Loddefjord! Tre stopp fra sentrum med 5 eller 6 bussen. Kjerstin er veldig flink, disse driver utelukkende positiv trening Hadde jeg hatt valp selv hadde jeg vært med... http://www.dyreklinikk-vest.no/2013/09/valpekvelder-pa-dyreklinikken-bergen-vest/ 1 Siter
Gjest Skrevet 26. September 2013 Rapporter Skrevet 26. September 2013 Vi blir med om vi har tid Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.