bea Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Jeg blir litt glad når "kjendiser" prater varmt om sine hunder.. Feks i dag kom til første bildene av Herug/prinse parret William og Kate med baby Georg.. og de poserte i hagen sammen med sine hunder.. Blir glad av sånt jeg http://www.vg.no/rampelys/prinsebryllupet/artikkel.php?artid=10100024 Og familien Obama har fått en vannhund til, Sunny. Det var viktig at hunden Boo får en lekekamerat. http://www.kjendis.no/2013/08/20/kjendis/barack_obama/bo_obama/michelle_obama/hunder/28793721/ 2 Siter
Maria Skrevet 21. August 2013 Rapporter Skrevet 21. August 2013 Jeg er skikkelig partypooper, men jeg finnes ikke begeistret over at Obamaene får en portis til i alle fall. Det plager meg ikke at de har rasen, men oppmerksomheten rettet mot rasen plager meg definitivt. Når en ser hvilken "skade" all oppmerksomheten gjør på rasen. Helt ok at kjendisene har hund, men at den amerikanske presidenten har hund slik alle andre har tror jeg neppe. Og at "alle" skal ha Obama-hund gjør meg bare trist. Hunden til kronprinsparet i England er gjort mer anonym og er fremstilt som familiens hund, ikke som et salgsprodukt. Da blir det mer koselig i noe øyne. Siter
Guest Yellow Skrevet 21. August 2013 Rapporter Skrevet 21. August 2013 Ah, eneste kommentaren under den første artikkelen... Veldig koselig bilde, da. Siter
Poter Skrevet 22. August 2013 Rapporter Skrevet 22. August 2013 Så intervjuet med prins William og syntes det var morsomt han nevnte hunden og at det gikk bra med ham også Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.