Frida og fuglehundene Skrevet 16. August 2018 Rapporter Share Skrevet 16. August 2018 Lykke til, jeg husker gleden ved å være ferdig, og det er rart å tenke på at jeg begynte på lappen for under ett år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 6. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2018 (endret) Jeg venter bare på oppkjøring. Alt sammen gikk en del raskere enn det jeg hadde sett for meg at det skulle gjøre Foreløpig fått dato til oppkjøring 13. November, men kjørelæreren skulle følge litt med om det dukker opp noe tidligere Endret 6. Oktober 2018 av Annik 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trill Skrevet 6. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2018 (endret) Jeg har booket inn mørkekjøring, siste teoridel på landeveiskjøringa og tre doble kjøretimer med kjørelærer de neste tre ukene. Oppkjøring bestilt, så da er det bare å bestå da Lykke til @Annik! Endret 6. Oktober 2018 av trill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 8. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2018 Hopper inn her heg også! Holder på, men akkurat nå har det visst stoppa litt opp. Er vel hovedsakelig lommeboka som tvinger på en pause Men håper jeg kun trenger noen få timer igjen på trinn 3. Trinn 4 og det obligatoriske er betalt, så der er det ingen hindring, sånn utenom meg og hvor skummelt det faktisk er å kjøre bil 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts