Gå til innhold
Hundesonen.no

Flybur ønskes kjøpt / lånt. Haster!


Yodel
 Share

Recommended Posts

Jeg har to "små" (mål 60 x 50) men skal fly med to i samme bur og da er ikke mine store nok. Trenger derfor å låne et godkjent flybur i midten av Desember, event. kjøpe et.
Oslo / Akershus / Vestoppland.

Haster, flyselskapet må ha eksakte mål senest i morgen tidlig om angrefristen skal gjelde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to "små" (mål 60 x 50) men skal fly med to i samme bur og da er ikke mine store nok. Trenger derfor å låne et godkjent flybur i midten av Desember, event. kjøpe et.

Oslo / Akershus / Vestoppland.

Haster, flyselskapet må ha eksakte mål senest i morgen tidlig om angrefristen skal gjelde.

Jeg antar det er samme helgen som jeg skal bruke mitt selv..? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et bur, men vet ikke om det passer til en Yodelpels. Tror kanskje det. Problemet er at det står i gamlehuset, jeg flyttet i går. Forsøkte å få tak i Sandra, for hun kunne ha tatt mål. Hvis det er passe, så kan du få det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert :P

Finland? :D

Jeg har et bur, men vet ikke om det passer til en Yodelpels. Tror kanskje det. Problemet er at det står i gamlehuset, jeg flyttet i går. Forsøkte å få tak i Sandra, for hun kunne ha tatt mål. Hvis det er passe, så kan du få det :)

http://www.tropehagen-zoo.no/nettbutikk/display.aspx?menuid=123456872&prodid=9985 Er det et sånt du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :D (Om hundene får plass, er ikke bekreftet)

Jeg har et bur, men vet ikke om det passer til en Yodelpels. Tror kanskje det. Problemet er at det står i gamlehuset, jeg flyttet i går. Forsøkte å få tak i Sandra, for hun kunne ha tatt mål. Hvis det er passe, så kan du få det :)

Ooooh, hadde vært flott med mål!! Dere er de BESTE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :P

Altså jeg aner ikke målene som sagt, så om det var det du mente så vet jeg ikke. Men det er ikke det type buret der. Mitt ble kjøpt da Marvin ble født, altså 5 år siden.

Jeg tenkte at du og hun ekssamboeren din kanskje hadde vært på shopping sammen før Paris jeg. For jeg TROR det er et sånt hun har. :P

Ja! :D (Om hundene får plass, er ikke bekreftet)

Ooooh, hadde vært flott med mål! Dere er de BESTE!

Hurra!! Jeg bestilte i går selv, så jeg venter spent jeg også! VIL VIL VIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at du og hun ekssamboeren din kanskje hadde vært på shopping sammen før Paris jeg. For jeg TROR det er et sånt hun har. :P

Hurra! Jeg bestilte i går selv, så jeg venter spent jeg også! VIL VIL VIL!!

Åja, nei da lånte jeg Anette sitt jeg serru :P

Men ellers ikke så galt tenkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og det har jeg enda hvis hun som lånte det ikke kjøper det. Skal høre med henne :) Skal det være krise så kan jeg få det buret oppover til telemark i hvert fall sånn at du kan låne/kjøpe. :) Det var i hvert fall plass til Rhea og Amon i det buret og du vet sikkert hvem de hundene er? Rhea fra Annika sitt siste kull vell og Amon er i hvert fall sort og hvit men vet jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et vari kennel intermedium og hadde akkurat ei som lånte det for å fly med 2 basenjier i og det gikk greit. Bare sånn at du vet ca hvor stort du trenger :)

Jeg tenkte jeg burde ha large... sikker på at det var stort nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og det har jeg enda hvis hun som lånte det ikke kjøper det. Skal høre med henne :) Skal det være krise så kan jeg få det buret oppover til telemark i hvert fall sånn at du kan låne/kjøpe. :) Det var i hvert fall plass til Rhea og Amon i det buret og du vet sikkert hvem de hundene er? Rhea fra Annika sitt siste kull vell og Amon er i hvert fall sort og hvit men vet jeg ikke :)

Åh ja, Eirin? :) Annika kan kanskje ta det med til Drammen event.? Vil gjerne kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg burde ha large... sikker på at det var stort nok?

Åh ja, Eirin? :) Annika kan kanskje ta det med til Drammen event.? Vil gjerne kjøpe.

Ja det er Eirin. Hun flydde i hvert fall med det buret nå for en del uker siden :) Men jeg har sendt en melding til henne om hun ville kjøpe det eller ikke og hvis hun ikke ville det så kan jeg høre med henne hvordan det var med plass til hundene i det :)

legge til: kan også snakke med Annika om hun kan ta det med. Nå vurderer jeg en tur til dogs for all og kanskje en tur til sogn og fjordane før den tid også så noe skal vi alltids få til :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er Eirin. Hun flydde i hvert fall med det buret nå for en del uker siden :) Men jeg har sendt en melding til henne om hun ville kjøpe det eller ikke og hvis hun ikke ville det så kan jeg høre med henne hvordan det var med plass til hundene i det :)

legge til: kan også snakke med Annika om hun kan ta det med. Nå vurderer jeg en tur til dogs for all og kanskje en tur til sogn og fjordane før den tid også så noe skal vi alltids få til :)

supert! Men jeg må vite det iløpet av kvelden!

Rhea er jo fortsatt valp, hør med plassen, om de reagerte noe på den på flyplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert! Men jeg må vite det iløpet av kvelden!

Rhea er jo fortsatt valp, hør med plassen, om de reagerte noe på den på flyplassen.

Hun ville kjøpe det så da kan jeg desverre ikke hjelpe deg så mye :( Kan hjelpe deg med nytt bur men er nok billigere med brukt. Det er ikke en ide å bare sende inn målene på enten intermedium eller larg og heller prøve å få tak i et sånn bur en stund fremover og skal det være helt krise kan du kjøpe et nytt et? :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...