Mirai Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Jeg skal feire bursdagen min i starten av oktober, og skal ha utkledningsbursdag med temaet "bondeland". Har invitert en gjeng og skal feire hjemme på gården hos mamma og familien. Vil gjerne arrangere litt så det ikke bare blir stillesitting med øl! Tenker: - rebusløp i skogen? Med vandreøl - sekkeløp - velte traktordekk Men jeg trenger sårt flere forslag . Hjelp meg, O' trofaste Sonen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Lassokasting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Hopping i høyet, selvfølgelig? Potetløp/eggeløp Låvedans, selvfølgelig? Hva har dere på gården som det ville være naturlig å bruke uten å styre for mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Hesteskokasting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gidske Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Melkespannbæring Hesteskokasting Klatring med bruskasser opp til en bjelle etc (greit å ha klatresele) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Forbedret hesteskokasting: deltakerne må drikke en øl først, stikke pekefingeren nedi flaska, plassere den på bakken og snurre ti runder før de får lov til å kaste. Det hadde vi på bursdagen til brodern, bare me vanlige baller oppi en bøtte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Tusen takk for forslag! Ser for meg at å snurre rundt en ølboks sikkert er populært . Da har jeg på forslagslisten: Rebusløp Sekkeløp Potetløp rundt huset Blindsmaking Velte traktordekk Melkespannkasting Hesteskokasting/kaste ball (med snurr rundt ølboks) Sette halen på grisen/hesten Hoppe i høyet ( ) Lassokasting Naturlotto - sendes rundt på gården for å finne diverse ting 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Tusen takk for forslag! Ser for meg at å snurre rundt en ølboks sikkert er populært . Da har jeg på forslagslisten: Rebusløp Sekkeløp Potetløp rundt huset Blindsmaking Velte traktordekk Melkespannkasting Hesteskokasting/kaste ball (med snurr rundt ølboks) Sette halen på grisen/hesten Hoppe i høyet ( ) LassokastingNaturlotto - sendes rundt på gården for å finne diverse ting Ikke i nettoen håper jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Kuvelting? Hjembygda mi arrangerer alltid mesterskap i melkespannkasting under den årlige bygdedagen. I Finland har de jo VM i kjerringbæring. Skrelle x antall poteter fortest mulig - på en gård med tosifret antall barn og en håndfull gårdsgutter gikk det mye poteter, og konemor måtte ha en viss teknikk om hun skulle få gjort noe mer den dagen. Åh, bære to bøtter med vann som må fylles fra en brønn/dam/bekk, og bæres tilbake - i hvert fall før en har drukket, og den som søler ut minst vinner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts