Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Nopp, venter litt i spenning selv.

Men jeg har ikke rotet meg til å sjekke klubbene sin hjemmeside. Kan være det ligger der :P

Skrevet

994856_448766761897165_1408783140_n.jpg

Kanskje lørdag, men kjente ikke noe "jeg vil" følese egentlig.

Tror ikke DETTE er den Letohallutstillingen jeg kommer til å prioritere, gitt... Ihvertfall ikke lørdag.

Skrevet

Tror ikke DETTE er den Letohallutstillingen jeg kommer til å prioritere, gitt... Ihvertfall ikke lørdag.

Neeei jeg tror det blir "stikke bort og være sosial/trene" mot slutten av dagen helg. :P

Skrevet

Gruppe 1 dommeren, er de greie med valper? Blir da en lang dag om en fyr skal dømme hele gruppe 1 :-P

Det lyser dommerendring på enkelte raser (som vanlig). Finner ikke ut noe me gruppe 1 på olga sinko kupriyanova.

Benny Blind nei ups skrive feil Benny von schedvin Blid har jeg aldri stilt for (men hørt kallenavnet fra folk som vinner for han liksom :lol: )

Skrevet

Jeg tror dommerfordelingen til pinscherklubben/dobermannklubben er klar, men det ble litt klabb i innsendingsprosessen til hundesport, så den kommer snaaart... :)

Det er på tide! Nå har jeg purra nesten overalt :lol: Blir debuten til Vigdis, og jeg liker å planlegge i god tid :P

• 3 weeks later...
Skrevet

Vigdis kommer i junior for første gang :) Finner ikke noe om at noen av de dommerene har dømt Staff før, men landene tilsier at dem kanskje muligens kan se forbi en haleknekk :P Tuva kommer for å se om hun kan få et par mer poeng til lista :P

Skrevet

12 og 13 får ikke vi stille :cry:

Om du har ausse du skal stille så får du det. De har fallt ut av annonsen, men gå inn å forsøk å melde på så tenker jeg det går allikevel..

Skrevet

Om du har ausse du skal stille så får du det. De har fallt ut av annonsen, men gå inn å forsøk å melde på så tenker jeg det går allikevel..

Men i annonsen står det jo at vi ikke får stille :P