Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hva går NKK etter når de deler ut nummerlappene?
Vi er ikke helt enige her, noen sier alder innen samme klasse, noen sier etter alfabetet og andre sier etter regnr.

På Bjerke skal nå jeg inn med min som nr 9, broren hans, hvis navn er før min i alfabetet, skal inn som nr 8. For meg blir det riktig, dersom regnr til min er etter brorens, slik har jeg i alle fall alltid tenkt før, at det er regnr som avgjør rekkefølgen.

Hva er det riktige?

Skrevet

Jeg melder ofte på så nært fristen som overhodet mulig for å få Hector bak noen hunder i championklasse (han går best når han ikke går fremst) Som oftest har jeg da noen foran meg.

Så jeg tror det går etter når man melder på.

Skrevet

Alfabetet er Det ikke. For da skulle jo Amiga som har kennel navn på a alltid gåtg først i sin klasse.

Har heller ikke merket at det går på alder. Kanskje det bare er helt tilfeldig evnt at det er etter når folk melder seg på :-P

Skrevet

Jupp, det er helt vilkårlig - jeg har meldt på fem minutter før utsatt påmeldingsfrist gått ut, og likevel stått langt framme i klassen, for eksempel. Jeg har også meldt på flere måneder før, og stått langt bak.