Justisia Skrevet 13. August 2013 Rapporter Skrevet 13. August 2013 Hva går NKK etter når de deler ut nummerlappene? Vi er ikke helt enige her, noen sier alder innen samme klasse, noen sier etter alfabetet og andre sier etter regnr. På Bjerke skal nå jeg inn med min som nr 9, broren hans, hvis navn er før min i alfabetet, skal inn som nr 8. For meg blir det riktig, dersom regnr til min er etter brorens, slik har jeg i alle fall alltid tenkt før, at det er regnr som avgjør rekkefølgen. Hva er det riktige? Siter
Synnikken Skrevet 13. August 2013 Rapporter Skrevet 13. August 2013 Jeg melder ofte på så nært fristen som overhodet mulig for å få Hector bak noen hunder i championklasse (han går best når han ikke går fremst) Som oftest har jeg da noen foran meg. Så jeg tror det går etter når man melder på. Siter
Anette Skrevet 13. August 2013 Rapporter Skrevet 13. August 2013 Alfabetet er Det ikke. For da skulle jo Amiga som har kennel navn på a alltid gåtg først i sin klasse. Har heller ikke merket at det går på alder. Kanskje det bare er helt tilfeldig evnt at det er etter når folk melder seg på :-P Siter
Siri Skrevet 13. August 2013 Rapporter Skrevet 13. August 2013 Rekkefølgen er nok helt tilfeldig innen hver klasse. Siter
Aslan Skrevet 13. August 2013 Rapporter Skrevet 13. August 2013 Har inntrykk av at det er helt tilfeldig. I Sverige går det vel etter alfabetet om jeg husker rett Siter
Yodel Skrevet 13. August 2013 Rapporter Skrevet 13. August 2013 Det er "random" sortering har jeg hørt Siter
SFX Skrevet 13. August 2013 Rapporter Skrevet 13. August 2013 Jupp, det er helt vilkårlig - jeg har meldt på fem minutter før utsatt påmeldingsfrist gått ut, og likevel stått langt framme i klassen, for eksempel. Jeg har også meldt på flere måneder før, og stått langt bak. Siter
Recommended Posts