Tabris Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Synd jeg ikke stiller lenger, noen av disse hadde vært lekre på helhvit pels. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Nr 6 fra venstre (lilla m/gull) er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Hva slags avslutning er det på dem? (håndtak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Hva slags avslutning er det på dem? (håndtak) Vanlig håndtak (rundt håndledd) kroker på alle båndene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Nei! Ville jo ha lilla! I iiik. Hadde jeg vist hadde jeg ventet :-P har lyst på grønn med sort i om det passer pi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Nr.2 grønn og svart er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Skal legge ut nytt bilde av resten *kommer straks* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 Mer spørsmål, hvor tykke er de? Blir det for tungt for en dvergpinscher? Likte så godt det orange med stjerne på, men jeg må uansett kutte det på lengden, så om det i tillegg er litt for tykt behøver jeg ikke tenke på det.. De linene jeg bruker til vanlig har 4 mm diameter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 Mer spørsmål, hvor tykke er de? Blir det for tungt for en dvergpinscher? Likte så godt det orange med stjerne på, men jeg må uansett kutte det på lengden, så om det i tillegg er litt for tykt behøver jeg ikke tenke på det.. De linene jeg bruker til vanlig har 4 mm diameter.. Jeg tror ikke linene blir for tung, men perlene kanskje? Du skal ikke på Letohallen 27? Jeg kommer til å ta med meg det jeg evt har igjen der så kunne du sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 Har ikke meldt på, Antonio liker ikke unghunden min Men du skal ikke se bort i fra at jeg kommer en tur allikevel.. Begynner sikkert å få abstinenser innen det Finner deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 Har ikke meldt på, Antonio liker ikke unghunden min Men du skal ikke se bort i fra at jeg kommer en tur allikevel.. Begynner sikkert å få abstinenser innen det Finner deg jeg. dumt å bruke penger på det da ja. Kanskje vi ses. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Nr.2 er også solgt. (blå og sølv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Nr.1 er solgt. Da har jeg igjen 3-6 på siste bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts