Jump to content
Hundesonen.no

Utstillingsliner til salgs

Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

I og meg jeg får endel liner, så har jeg nå noen til salgs.

De koster 250,- inkludert porto.

Det brune og turkise har jeg ett par til av.

De hvite/peacock fargete er mer sølv farget i det hvite enn det som kommer fram på bilde.

Det rosa er ekstra langt.

Send PM eller mail kenneldeepeyes@hotmail.com

Jeg sender ikke før jeg evt har mottatt betaling.

Jeg vil ha det i turkis og brunt. Kan sendes sammen med det til turbobensen hvis hun kommer seg på Hundeklubben igjen :)

Når du har avtalt med henne og hvordan det blir så sender du meg en PM. Så får du kontonr.

• 2 weeks later...

Jeg sikler litt på det brun/turkise hvis du fortsatt har det :)

Har du eventuelt mulighet for å ta det med til bjerke til helga?

Ja det har jeg.

Skal på Bjerke på søndag.

Dette er vel kelpie str og ikke chihuahua str? :P sånn mht størrelse på krok og slikt :)

Nja, de krokene er pittepittesmå, så jeg tror kanskje de er nærmere chihuahua enn kelpie. Jeg ville ikke hatt problemer med å bruke det båndet på toypuddelen jeg vurderte om jeg skulle ha i hvert fall :)

Nja, de krokene er pittepittesmå, så jeg tror kanskje de er nærmere chihuahua enn kelpie. Jeg ville ikke hatt problemer med å bruke det båndet på toypuddelen jeg vurderte om jeg skulle ha i hvert fall :)

Jeg kommer til å ta inn noen til Toy neste runde. Men jeg tror faktisk kroken er samme str. Eneste forsjellen er at tauet blir tynnere og perlene ikke så tunge. Tror faktisk perlene er det største problemet med tanke på små hunder :)

Så har du noen ønsker med farge så send meg gjerne på PM. Men det vil ta en mnd tid før det kommer. Om du ikke vil ha det da så selger jeg det bare til noen andre. :)

Jeg kommer til å ta inn noen til Toy neste runde. Men jeg tror faktisk kroken er samme str. Eneste forsjellen er at tauet blir tynnere og perlene ikke så tunge. Tror faktisk perlene er det største problemet med tanke på små hunder :)

Så har du noen ønsker med farge så send meg gjerne på PM. Men det vil ta en mnd tid før det kommer. Om du ikke vil ha det da så selger jeg det bare til noen andre. :)

Neeeei, jeg skulle jo ikke ha toy ;) Men Leahs farge er egentlig lilla, så om det er noe fint med lilla, så vil sikkert hun ha det ;) Det rååååsa båndet er jo til min valp det.. Krysser fingra for at det blir ei tispe :lol:

Neeeei, jeg skulle jo ikke ha toy ;) Men Leahs farge er egentlig lilla, så om det er noe fint med lilla, så vil sikkert hun ha det ;) Det rååååsa båndet er jo til min valp det.. Krysser fingra for at det blir ei tispe :lol:

Jeg tenkte mer på de med de virkelige miniatyrene kanskje vil ha. Ikke bare på deg :P

Men du skal bestille ordentlig lilla og rååååsa til også.

Jeg tenkte mer på de med de virkelige miniatyrene kanskje vil ha. Ikke bare på deg :P

Men du skal bestille ordentlig lilla og rååååsa til også.

Men du siterte meg, så jeg sa det for sikkerhets skyld :lol::P Jeg har råååsa, så vi må ha lilla.. Er jeg lur, så bestiller jeg en hannhundfarge også, for hun får sikkert 7 sorte hannvalper :lol: Hmm... Må inn på siden hennes og se på farger da kanskje?

(Bolla vil ha lavendel hun.. Hannhundfarge må jeg komme tilbake til :P Light blue til sort valp og mint til brun valp, tror jeg? :lol: )

Edited by 2ne

• 1 month later...

Noen nye bånd har jeg tilsalgs nå, ta kontakt på mail kenneldeepeyes@hotmail.com eller PM.

250,- stk.

De fleste er nå 130 cm lang, om du er intressert i ett så skal jeg sjekke hvilken som er 1 meter og hvilken som er 130.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

• Create New...