Kaja Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Ingen pakke nå heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Nå har jeg også sett gjennom påmeldingstråden og klarer ikke skjønne hvem det er Med mindre det mangler en bokstav, da, eller bokstavene kan brukes flere ganger? Åh så det er ikke bare meg!?? Ja hmm... Kanskje det mangler en bokstav... Jeg spredte de bare ut sånn for å vise da jeg skulle ta bilde kjapt. Så la jeg bokstavene på et sånt lurt sted, for lurt til at jeg finner dem selv altså... Kan kanskje en av arrangørene hinte litt om det mangler en bokstav? Ellers må jeg nok lese påmeldingstråden igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 27. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Åh så det er ikke bare meg!?? Ja hmm... Kanskje det mangler en bokstav... Jeg spredte de bare ut sånn for å vise da jeg skulle ta bilde kjapt. Så la jeg bokstavene på et sånt lurt sted, for lurt til at jeg finner dem selv altså... Kan kanskje en av arrangørene hinte litt om det mangler en bokstav? Ellers må jeg nok lese påmeldingstråden igjen! ganske sikker på at du mangler noen bokstav(er) og burde finne esken med bokstavene i 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 ganske sikker på at du mangler noen bokstav(er) og burde finne esken med bokstavene i Da er det ikke rart det har vært så vanskelig å gjette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 28. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Åh så det er ikke bare meg!?? Ja hmm... Kanskje det mangler en bokstav... Jeg spredte de bare ut sånn for å vise da jeg skulle ta bilde kjapt. Så la jeg bokstavene på et sånt lurt sted, for lurt til at jeg finner dem selv altså... Kan kanskje en av arrangørene hinte litt om det mangler en bokstav? Ellers må jeg nok lese påmeldingstråden igjen! Du mangler en bokstav, og det er en av bokstavene du har fått med på bildet, og denne bokstaven skal brukes 2 ganger... Og navnet starter med den bokstaven... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Du mangler en bokstav, og det er en av bokstavene du har fått med på bildet, og denne bokstaven skal brukes 2 ganger... Og navnet starter med den bokstaven... DA VET JEG HVEM DET ER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Jeg har fått pakke! Trodde den skulle komme fram i Trondheim jeg, men posten må ha tatt inn brev til meg litt tidligere enn jeg trodde, så den kom hit istedet! Jeg fikk: - Jordbærte (naaaam) - Søt, liten pyntepute til å henge opp som sier "Home is where the heart is" (Den passet helt fantastisk nå, siden jeg nettopp har flyttet og sikket skal flytte en gang til snart) - Tørket and i strimler - Tre små sjokolader (Perfekt mengde! Nok til at det blir litt nammis, men ikke så mye at jeg har dårlig samvittighet for å spise ) - Ball med bjelle inni som belønningsleke Ball?Ball?Ball?Ball?Ball?Ball?Ball?Ball?Ball?Ball?Ball?Ball? Inni kortet står det: "Hei Tina! Håper du liker gaven og at jeg har funnet riktig belønningsleke! Hint: Hunden min er et vaskemiddel for ull og silke" Da kan jeg ikke gjøre annet enn å si tuuuusen takk, Annik! Dette traff virkelig midt i blinken altså, og som du ser på bildet over, virker det som om leka kommer til å gjøre jobben sin Vi har ingenting med bjelle inni, så dette blir moro å prøve ut! This made my day! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Jeg har fått pakke! Trodde den skulle komme fram i Trondheim jeg, men posten må ha tatt inn brev til meg litt tidligere enn jeg trodde, så den kom hit istedet! Jeg fikk: - Jordbærte (naaaam) - Søt, liten pyntepute til å henge opp som sier "Home is where the heart is" (Den passet helt fantastisk nå, siden jeg nettopp har flyttet og sikket skal flytte en gang til snart) - Tørket and i strimler - Tre små sjokolader (Perfekt mengde! Nok til at det blir litt nammis, men ikke så mye at jeg har dårlig samvittighet for å spise ) - Ball med bjelle inni som belønningsleke Ball?Ball?Ball?Ball?Ball?Ball?Ball?Ball?Ball?Ball?Ball?Ball? Inni kortet står det: "Hei Tina! Håper du liker gaven og at jeg har funnet riktig belønningsleke! Hint: Hunden min er et vaskemiddel for ull og silke" Da kan jeg ikke gjøre annet enn å si tuuuusen takk, Annik! Dette traff virkelig midt i blinken altså, og som du ser på bildet over, virker det som om leka kommer til å gjøre jobben sin Vi har ingenting med bjelle inni, så dette blir moro å prøve ut! This made my day! Jeg som var utålmodig og nesten på grensa til da det sto at det fremdeles var ei hel uke til du fikk sjekket posten! Så bra du likte pakken! Godbitene er 100% naturlig og ikke tilsatt noe som helst, pluss at 1% av all inntjening går til grønnsløyfeaksjonen, forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Jeg som var utålmodig og nesten på grensa til da det sto at det fremdeles var ei hel uke til du fikk sjekket posten! Så bra du likte pakken! Godbitene er 100% naturlig og ikke tilsatt noe som helst, pluss at 1% av all inntjening går til grønnsløyfeaksjonen, forresten! Ja, jeg så det, det er jo en skikkelig bonus! De slo veldig an altså, BEGGE hundene digget dem! Slapp dem uten bånd i hagen, og begge to kom i maksfart (Kuro dermed som ei KULE altså!, Furbie i rask lunt ) da vi ropte. Så de var supre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Ja, jeg så det, det er jo en skikkelig bonus! De slo veldig an altså, BEGGE hundene digget dem! Slapp dem uten bånd i hagen, og begge to kom i maksfart (Kuro dermed som ei KULE altså!, Furbie i rask lunt ) da vi ropte. Så de var supre! Jeg pleier å kjøpe slike til Milo om han er med meg på jobb, han blir tidenes lydigste hund med engang han ser posen og kjenner lukta 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Ååh!! Er det TRULTE?? Beklager at jeg rotet vekk bokstavene! Skulle være lur, men ja... Trulte har ikke vært gjettet før sant? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Det stemmer :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 venter fortsatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 30. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 venter fortsatt! Pakken din ble sendt den 19. Og som jeg skrev i den andre tråden, send pm til den av oss du fikk venn av om man ikke har mottatt pakke enda,, så er det lettere for oss å sjekke det opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Min hemmelige venn, jeg har glemt tråden litt - men tar gjerne et nytt hint via en av sjefene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 30. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Min hemmelige venn, jeg har glemt tråden litt - men tar gjerne et nytt hint via en av sjefene Du får en superenkel.. Skal hente en hund i helga, den hunden har fått et nerdete navn 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Det stemmer :-) Yay!! Tusen takk falt i smak! Og fant ut at båndet er så fint og praktisk og, blir så lite sammenrullet at det lett får plass i lommen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Du får en superenkel.. Skal hente en hund i helga, den hunden har fått et nerdete navn OMG - nå dør jeg......... Anette daaaaa 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 OMG - nå dør jeg......... Anette daaaaa jeg har sittet og ventet og ventet!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 jeg har sittet og ventet og ventet!! Den fisken fortjente jeg Takk for kjempefin pakke :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 1. September 2013 Rapporter Share Skrevet 1. September 2013 Hvor mange er det som ikke har fått pakken sin nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 3. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Tror det bare er 1. Har i hvertfall ikke fått beskjed av noen andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Nå har jeg googlet mer, og min hemmelige venn må jo være SFX! Tusen takk for fiin gave! Fatter ikke at jeg ikke tok den før :-) Det var vel en type hint som enten er overenkelt eller altfor komplisert, avhengig av hva en tenker først når en ser det - sorry! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. September 2013 Rapporter Share Skrevet 4. September 2013 Det var vel en type hint som enten er overenkelt eller altfor komplisert, avhengig av hva en tenker først når en ser det - sorry! Helt OT: siden jeg meldte meg inn for ca. to år siden så har jeg lurt på hva nicket ditt betød. I dag gikk det opp for meg. Snakk om å være treig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 4. September 2013 Rapporter Share Skrevet 4. September 2013 Da er jeg treg og, for det har ikke gått opp for meg hva det betyr.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts