Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du sett nøye på avatarene til folk?


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Egenltig er det også litt forvirrende når du møter personen bak nicket og avataren på ekte... For de ligner svært sjelden på avataren sin, og ikke heter de det samme heller... Å særlig når de ikke har hunden på bildet med seg engang når du møter dem... :P

Syns det er vanskelig å møte litt perifere hundebekjente uten hunden, jeg. Det er noe kjent med det menneske, men hmmm, nei, sikkert en politiker eller noe :lol:

Blir forvirra, men så lenge nicket er det samme går det jo på et vis. :aww:

Men har tenkt at det sikkert hadde vært lurt å bytte nick, i å med at det er litt klønete med hundens navn. Forslag? :D

Randi, Gunn-Heidi, Veronica Mars, Frida Frosk, her er det uendelig med muligheter :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg døde litt nå

Jeg har studert dotten til Rak mange ganger uten å funnet ut av løsningen

Blir forvirra, men så lenge nicket er det samme går det jo på et vis. :aww:

Men har tenkt at det sikkert hadde vært lurt å bytte nick, i å med at det er litt klønete med hundens navn. Forslag? :D

Samme her! Men veit heller ikke hva ellers jeg skulle kalt meg, da. Men du må jo hete Sponk! :D solveii har liksom fått prenta det inn, og det hender jeg søker på det i stedet for Silje når jeg skal inn på fb'n din og sikle på bilder av Grim :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er vanskelig å møte litt perifere hundebekjente uten hunden, jeg. Det er noe kjent med det menneske, men hmmm, nei, sikkert en politiker eller noe :lol:

Randi, Gunn-Heidi, Veronica Mars, Frida Frosk, her er det uendelig med muligheter :lol:

:lol: Du satte igang tankehjulet her nå. Hvis ikke, får jeg for FF. :lol:

Samme her! Men veit heller ikke hva ellers jeg skulle kalt meg, da. Men du må jo hete Sponk! :D solveii har liksom fått prenta det inn, og det hender jeg søker på det i stedet for Silje når jeg skal inn på fb'n din og sikle på bilder av Grim :lol:

:lol: Isåfall sponka da, så ikke alle tror jeg er helt pervo. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må si at den søteste avataren jeg har sett her inne er tolleren som ligger på ryggen med alle fire bena opp. Husker dessverre ikke navnet på brukeren. :icon_redface:

:flowers:

Derfor jeg ikke kjente igjen nicket i det hele tatt - det var Hermes! :hmm:

Men har vurdert å bytte avatar selv i det siste... :lol:

Neineinei, som Soppen sa så er jeg ei jente med toller - og jeg er ihvertfall ikke Hermes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg blåse opp bildet og studere også, jammen har du ikke rett. Det er en fot under der. Jeg var helt sikker på at det var de kaninpelsballene som Rak hadde en periode det var så poppis her. Jeg legger meg flat altså...

P

:)

Men er det virkelig en overgrodd sau du har bilde av? Hvorfor var den i så fall ikke klippet på flere år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

:)

Men er det virkelig en overgrodd sau du har bilde av? Hvorfor var den i så fall ikke klippet på flere år?

Fordi den hadde rømt og ble ikke funnet før etter noen år. Tror det var på new zealand.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...