tm100021 Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Simi valpene blir født i 2014 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Melder meg ikke ut helt enda, men har den litt på vent Men er det belger igjen du skal ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Planlegger kull V vinteren 2014. Håper de blir født før desember, men om tispen fortsetter i samme syklus som nå så kan det fort bli 2015 valper. Kommer det en tispe her og ting "passer" her hjemme fortsatt så beholder jeg en selv Da blir det faktisk alt til sommeren dette kullet (Jupp, selv om jeg er oppdretter selv så kom det like overraskende. Og *Mokken* og Marianne får ikke lov å kjøpe har jeg fått beskjed om. ) Løpetid mai/juni. *starte bestille valpevakter når jeg ikke får fri, valpetester osv * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Men er det belger igjen du skal ha? Of course Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 *starte bestille valpevakter når jeg ikke får fri, valpetester osv * Marianne får kanskje ikke kjøpe, men hun og eks-samboeren stiller gladelig opp som valpevakter i ny og ne før levering, tipper jeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Altså hvis om atte alt går som det skal så Men må vente med å juble til 1. de er parret 2. vi vet om det er noe der 3. de er født! 4. vet om det er en tispe der *drømme om små brune/røde/sorte drager* 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 (endret) Da blir det faktisk alt til sommeren dette kullet (Jupp, selv om jeg er oppdretter selv så kom det like overraskende. Og *Mokken* og Marianne får ikke lov å kjøpe har jeg fått beskjed om. ) Løpetid mai/juni. *starte bestille valpevakter når jeg ikke får fri, valpetester osv * Valpevakt er herved klar med almanakken for 2014 Endret 24. Oktober 2013 av LXT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Litt for mange planer så trur jeg må tenke de godt igjennom gitt 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 25. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2013 Marianne får kanskje ikke kjøpe, men hun og eks-samboeren stiller gladelig opp som valpevakter i ny og ne før levering, tipper jeg! Jeg skal nemlig ikke ha en fantastisk valp etter Arya. ( )Skal ikke ha, vil ha, men skal ikke ha, vil ha, men skal ikke ha. Fornuften må seire, og jeg eier ingen selvbeherskelse når det kommer til det kullet. Oppdretter har fått beskjed om å klaske meg i bakhodet om jeg begynner å bli grønn i ansiktet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 25. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2013 *starte bestille valpevakter når jeg ikke får fri, valpetester osv * Valpetester har jeg bestilt alt jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelpiejenta Skrevet 25. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2013 Da blir det faktisk alt til sommeren dette kullet (Jupp, selv om jeg er oppdretter selv så kom det like overraskende. Og *Mokken* og Marianne får ikke lov å kjøpe har jeg fått beskjed om. ) Løpetid mai/juni. *starte bestille valpevakter når jeg ikke får fri, valpetester osv * Altfor spennende...... *skalikkeha, harikkesattsegpåliste*! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Spørs om man ikke må hoppe over 2014-valper, hvis det blir flytting osv. Men da må det bli i 2015, ellers kommer Hawannah til å bli for gammel for første. Jeg har noen loooovende hanner i hodet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Ooooog da var det tilbake til å krysse fingrene Dette er et kull jeg har tro på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Ooooog da var det tilbake til å krysse fingrene Dette er et kull jeg har tro på! Samme kullet som du viste meg? Eller har du nye planer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Samme kullet som du viste meg? Eller har du nye planer? Nye planer De andre gikk i dass :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 *trenger ikke flere kelpier, trenger ikke flere kelpier,trenger ikke flere kelpier* Rart med de kelpiekreka altså.. Og det kullet der blir helt fantastisk - de blir heftige små fnutter altså! Godt det er mange på den valpelista fra før av (hadde vært moro med en Strider til.. er en del ting jeg ville gjort annerledes, kjenner jeg.. men får heller vente, er mye med 2 kelpier om man ikke skulle hatt 3.. men det er lov å drømme takk og pris!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Da blir det faktisk alt til sommeren dette kullet (Jupp, selv om jeg er oppdretter selv så kom det like overraskende. Og *Mokken* og Marianne får ikke lov å kjøpe har jeg fått beskjed om. ) Løpetid mai/juni. *starte bestille valpevakter når jeg ikke får fri, valpetester osv * Skjønner ikke at du ble overrasket, synes 2ne og jeg forberedte deg godt Blir utrolig spennende å følge disse valpene. Tror de kan bli ganske heftige og krevende. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Jeg gleder meg til de kommer :-D de skal mose koses! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 30. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2013 Da blir det faktisk alt til sommeren dette kullet (Jupp, selv om jeg er oppdretter selv så kom det like overraskende. Og *Mokken* og Marianne får ikke lov å kjøpe har jeg fått beskjed om. ) Løpetid mai/juni. *starte bestille valpevakter når jeg ikke får fri, valpetester osv * Kan ikke skjønne at K synes at to kelpier holder.... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 10. November 2013 Rapporter Share Skrevet 10. November 2013 Etter planen blir det en valpis på meg også til neste år Gleder meg stort! Blir min første renraset valp med papirer, og valget har falt på Whippet. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. November 2013 Rapporter Share Skrevet 10. November 2013 Ååååå. Har så kelpie abstinenser. Planer fra å til å. Men bare to jeg virkelig vil! Så håper den absolutt beste går i boks. Men så var det parringer og ventetid osv! Blir gal Var så godt å Mosekose Talli og blaze på fredagen, bare holde de og kose! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 10. November 2013 Rapporter Share Skrevet 10. November 2013 Kaaanskje?? Ingen direkte planer denne gang, men har flere oppdrettere i kikkerten Etter planen blir det en valpis på meg også til neste år Gleder meg stort! Blir min første renraset valp med papirer, og valget har falt på Whippet. For et godt valg! Har du sett deg ut noen oppdrettere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 10. November 2013 Rapporter Share Skrevet 10. November 2013 Etter planen blir det en valpis på meg også til neste år Gleder meg stort! Blir min første renraset valp med papirer, og valget har falt på Whippet. Yay Så artig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 10. November 2013 Rapporter Share Skrevet 10. November 2013 Kaaanskje?? Ingen direkte planer denne gang, men har flere oppdrettere i kikkerten For et godt valg! Har du sett deg ut noen oppdrettere? Har tittet litt rundt ja, og funnet planer som virker interessante Blant annet hos Allfirda og http://whippets.dinstudio.no/empty_47.html, men ikke landet på noen oppdretter ennå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Planken Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Vår/sommer 2014, sier jeg bare! ENDELIG har vi bestemt oss for at NÅ passer det med hund. Har vært i kontakt med to meget hyggelige oppdrettere, og vi satser på at det er en liten Bichon Havanais i hus i løpet av 2014. Gleder meg! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts