Khela Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Da kan du sende ei sort og hvit tispe med blåe øyne til meg Please??? Haha, om det kommer blå øyne, så! Og om hun ikke ser ut til å ha mest potensiale da, da tar vi nok henne sjæl Jeg tviler litt, men den arvegangen på ah aner jeg jo ikke, men aner heller ikke om det ligger særlig blått på linjene I'll keep you informed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebretsen Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2014 Får en labradorvalp i september/begynnelsen av Oktober så krysser fingrene for at alt går bra 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissi123 Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2014 Jeg skal ha i alle fall 1 valp til høsten, muligens det blir 2 ho ho. Er ikke første gang jeg har 2 valper om gangen i såfall, men jeg må tenke litte granne på det. 1 valp blir det i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2014 Jeg er med i gjengen Dette er Adoreas Red Isis, som jeg har på fôr for kennel Blazing Sun 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Hadde aldri trodd jeg skulle skrive her om man hadde spurt meg for bare 1 mnd siden, men her er jeg En av disse valpetassene skal jeg hente om 5 uker 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dunteba Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Her er vår lille Mira. Ei søt lita Pomeranian jente på 16 uker nå. Har en travel men koselig valpetid?? 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 6. September 2014 Rapporter Share Skrevet 6. September 2014 Haldenstøveren Gravabekken's CS Zolo kom brått inn i denne kategorien. Bilder kommer 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 6. September 2014 Rapporter Share Skrevet 6. September 2014 Litt oppdaterte bilder av lykketrollet Audi Sammen med mammen: Hun er nå 13 uker, ser veldig lovende ut eksteriørmessig og finnes ikke redd noen verdens ting. Fantastisk attitude 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 6. September 2014 Rapporter Share Skrevet 6. September 2014 Så nydelig @Line Hun logrer jo på det øverste bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 6. September 2014 Rapporter Share Skrevet 6. September 2014 Så nydelig @Line Hun logrer jo på det øverste bildet Hun logrer stort sett alltid hun der, og hvis hun ikke gjør det så holder det å si navnet hennes så starter propellen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Hun er supersøt, @Line Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Ååå Line, hun er så søøøøt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 For dere som husker Smula som valp så er dattra akkurat likedan, men hun er ikke enmannshund slik Smula var/er. Så hun oppleves som mer utadvendt og uredd siden hun ikke søker til en person på samme måten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 10 ukers Halden-barn: Som støvere flest; trygg og grei valp. Kan dog virke som den inneholder noe mer f...skap enn Hygenen. Alt for mye hvitt for min smak, men samma det, om den blir god på rev... Man har forøvrig alltid plass til en støver til, de stables nemlig i høyden... For den som måtte føle seg kallet til å jakte med en Norsk harehundrase (med linjer som er best på rev), eller kjenner noen som gjør - så har hun ledige søsken... 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 10 ukers Halden-barn: Som støvere flest; trygg og grei valp. Kan dog virke som den inneholder noe mer f...skap enn Hygenen. Alt for mye hvitt for min smak, men samma det, om den blir god på rev... Man har forøvrig alltid plass til en støver til, de stables nemlig i høyden... For den som måtte føle seg kallet til å jakte med en Norsk harehundrase (med linjer som er best på rev), eller kjenner noen som gjør - så har hun ledige søsken... Haldenser-barn blir alltid vakre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Vel, planen er ikke at Moira skal bo her på sikt, men enn så lenge er hun hjemme, så da får jeg vel dele noen bilder også. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Åååh, herregud så pen hun er! Send hit, send hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 12. September 2014 Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Da kan jeg endelig være med her også! Henter en nydelig, liten Border Collie-gutt om 7 uker. I dag, 9 dager gammel; 6 dager gammel; Men står totalt fast på navn. Vil ha noe kort og enkelt. Noen som har tips? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 12. September 2014 Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Da kan jeg endelig være med her også! Henter en nydelig, liten Border Collie-gutt om 7 uker. *klipp bilder* Men står totalt fast på navn. Vil ha noe kort og enkelt. Noen som har tips? Hvem, hva, hvor? Nap, Kex, Ben, Sky. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 12. September 2014 Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Hvem, hva, hvor? Nap, Kex, Ben, Sky. http://tunevannet.blogspot.no/2014/08/valper-etter-tink-vil-bli-fdt-i-starten.html Endte dessverre bare opp med to valper, men jeg blir den overlykkelige mammaen til den ene. Kan godt være tostavelsesnavn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 12. September 2014 Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Hvem, hva, hvor? Nap, Kex, Ben, Sky. De mest originale Border navn ever? xD Ikke Kex da, det har jeg ikke sett, men de andre er jo over alt forøvrig har jeg ikke noe navne forslag selv, men grattis med Border-bolle @tonjek 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tempus Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Vi skal hente valpen vår 10. oktober! Det er første gang vi skal ha hund, så det blir veldig spennende. Vi er så klart superstressa nå og føler det er stor sannsynlighet for å gjøre alt feil og ende opp med en "gal" hund som ikke hører på noen av oss. Men det ordner seg jo sikkert..? Har dere noen tips til hvor i Oslo det kan være lurt å ta med valpen for sosialisering og slikt? Kjenner jo ingen med hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Vi skal hente valpen vår 10. oktober! Det er første gang vi skal ha hund, så det blir veldig spennende. Vi er så klart superstressa nå og føler det er stor sannsynlighet for å gjøre alt feil og ende opp med en "gal" hund som ikke hører på noen av oss. Men det ordner seg jo sikkert..? Har dere noen tips til hvor i Oslo det kan være lurt å ta med valpen for sosialisering og slikt? Kjenner jo ingen med hund Gratulerer! Dere kan jo dra til Årvoll? Veeeeldig mange gode hunder her oppe *hint hint* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Er litt usikker på om det blir 2014 eller 2015 på meg nå altså. Har stått på valpeliste hos en oppdretter lenge nå, men tispa har klart å hoppe over den ene løpetiden, så det har enda ikke kommet noe (hun skulle hatt løpetid i mai/juni). Snakker nå forøvrig med en annen oppdretter som har drektig tispe nå, og jeg håper at jeg kanskje kan få stå på valpeliste der og! Det er pros og cons med begge kull, men jeg tror de begge passer meg veldig bra Så vi får se hva det blir til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 For den som måtte føle seg kallet til å jakte med en Norsk harehundrase (med linjer som er best på rev), eller kjenner noen som gjør - så har hun ledige søsken... Nydelig Og den siste kommentaren var helt unødvendig å ta med 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts