KatrineogGutane Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 tonjek: Kva med Karo/Caro? Gratulera så mykje med valp! Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tempus Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Gratulerer! Dere kan jo dra til Årvoll? Veeeeldig mange gode hunder her oppe *hint hint* Årvoll er jo ikke langt unna der jeg bor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Årvoll er jo ikke langt unna der jeg bor! Ikke? Det var blindskudd, haha! Men jeg stiller gjerne opp for sosialisering altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tempus Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Ikke? Det var blindskudd, haha! Men jeg stiller gjerne opp for sosialisering altså Så flott, skal huske på det når valpen er i hus Er veldig lite kjent i Oslo, har jo "bare" bodd her i tre måneder, men Årvoll var faktisk et kjent navn^^ Når er det egentlig lurt å starte denne sosialiseringen? Få dager etter vi har fått den eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Så flott, skal huske på det når valpen er i hus Er veldig lite kjent i Oslo, har jo "bare" bodd her i tre måneder, men Årvoll var faktisk et kjent navn^^ Når er det egentlig lurt å starte denne sosialiseringen? Få dager etter vi har fått den eller? La den slappe av i to-tre dager uten å møte så mye folk, bare la den bli kjent med dere og huset Etter det er det bare å sosialisere masse (men likevel er det viktig å ikke treffe så mye folk og hunder at hunden blir stresset og overstimulert). Er liksom en tynn, fin linje Heldigvis begynner man å kjenne hunden sin fort, så man legger som regel merke til hvirdan den reagerer på ulike ting. Husk også å puste med magen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Nå er'n født i 2013 da, men fikk han ikke hjem før i 2014, så han er liksom 2014 valp da Valpen har blitt tenåringspøbel!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 @Pringelen skal vi bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 14. September 2014 Rapporter Share Skrevet 14. September 2014 @Pringelen skal vi bytte? Med tyskeren? Tror ikke det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 15. September 2014 Rapporter Share Skrevet 15. September 2014 UL resultater i dag De har ikke sagt hvor mange de tipper, men det sto MANGE valper Desto bedre sjanse for at det blir en til meg! Skikkelig spent på antall å kjønsfordeling nå! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. September 2014 Rapporter Share Skrevet 15. September 2014 Valpen her vokser seg til, han er faktisk blitt en del roligere og er knall på jakt. Sånn bortsett fra det er det virkelig en rase jeg overhode ikke klarer å like. Valpen som individ vokser på meg, men det blir første og siste TJT i mitt hus, med mindre man finner en voksen ukomplisert jaktmaskin senere. Det sies dog at vårt individ er rolig (da tenker jeg på alle de andre eierne med grått hår der ute ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 16. September 2014 Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 UL resultater i dag De har ikke sagt hvor mange de tipper, men det sto MANGE valper Desto bedre sjanse for at det blir en til meg! Skikkelig spent på antall å kjønsfordeling nå! Er du bare interessert i tispe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 16. September 2014 Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Er du bare interessert i tispe? Jepp, bare tispe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Endelig høyrer eg og til i kvalpegjengen 14! Behold jo ein frå mitt eige kull, så slapp ventetida, men kvalp er kvalp! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 27. September 2014 Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Jeg har vinglet mellom to kull, og i utgangspunktet vant fornuften og jeg satte meg opp på valpeliste for et kull som blir født i 2015. Men sheltier får som kjent gjerne små kull, og nå når det er bekreftet at 2014-kullet vil bestå av minst 4-5 valper tror jeg ikke jeg tørr å bare håpe på at at min drømme-tispevalp skal komme i 2015 kullet, for tenk om det plutselig bare kommer èn valp, eller bare hanner? Denne tispen har forventet fødsel 25. oktober, ti dager etter bursdagen min, og kommer til å være leveringsklare rett før jul Om fødsel går greit og det er en fin tispe der til meg, vil det bli den beste presangen jeg kunne drømt om 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 27. September 2014 Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Jeg har vinglet mellom to kull, og i utgangspunktet vant fornuften og jeg satte meg opp på valpeliste for et kull som blir født i 2015. Men sheltier får som kjent gjerne små kull, og nå når det er bekreftet at 2014-kullet vil bestå av minst 4-5 valper tror jeg ikke jeg tørr å bare håpe på at at min drømme-tispevalp skal komme i 2015 kullet, for tenk om det plutselig bare kommer èn valp, eller bare hanner? Denne tispen har forventet fødsel 25. oktober, ti dager etter bursdagen min, og kommer til å være leveringsklare rett før jul Om fødsel går greit og det er en fin tispe der til meg, vil det bli den beste presangen jeg kunne drømt om Kvar skal du ha kvalp frå?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 27. September 2014 Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Kvar skal du ha kvalp frå?:-) Zitara Star Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puera Skrevet 27. September 2014 Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Hurra! Da kan jeg også endelig melde meg inn denne tråden Skal få hente en liten corgivalp i November 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 29. September 2014 Rapporter Share Skrevet 29. September 2014 Ja, da fikk jeg melding om at førsteoppdretter ikke skal parre tispa si nå, siden løpetiden er ca 6 mnd på overtid. Hun orker ikke mallebebiser inne i hele vinter, hvis løpetiden først dukker opp nå. Æsj. Men jeg så den egentlig komme, så jeg har sett på alternativer. Står på et liste for et kull i Trondheim, som jeg tror blir veldig bra! Der er tispa drektig og hun har termin 13. oktober. Så da blir det valp rett før jul 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 29. September 2014 Rapporter Share Skrevet 29. September 2014 Navnet ble Koda Og han blir nå 4 uker til onsdagen. Henter ham lørdag 1. november, og kan virkelig ikke vente! Han er 2 uker og 5 dager på bildene, unntatt det nederste, der er han 3,5 uke og ute for første gang. Jeg har selv tatt alle bildene, bort sett fra de to siste, som oppdretter har tatt. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine Thune Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 Hei, ny bruker av forumet her Fikk vår nydelige valp i hus i sommer! Baltus er født 15. mai 2014, og er av rasen Mittelspitz Nå er han snart 5 måneder, og en kjempeherlig hund! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Valpene er 1 uke i dag. Hils på Zitara Star's Darcy in Blue : 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Ja ja, da ble det valp på meg og i år da. Sa nettopp ja til å være forvert for ei lita tervetispe 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Valpene er 1 uke i dag. Hils på Zitara Star's Darcy in Blue : 1 uke og allerede fått tildelt valp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Ja ja, da ble det valp på meg og i år da. Sa nettopp ja til å være forvert for ei lita tervetispe Hvor fra? (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 1 uke og allerede fått tildelt valp? Jepp. Det ble ganske lett når det var to tisper, og det var store forskjeller i eksteriør. Erfaringsmessig blir disse veldig jevne ellers, men skulle jeg finne ut at den andre tiltaler meg mer når de utvikler mer personlighet har jeg selvfølgelig muligheten til å si det og stokke litt om på kortene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts