Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Har litt smålyst på halsbånd og bånd fra hunter, men i dyrebutikken er det så dyrt synes jeg, og jeg trenger ikke nytt utstyr egentlig så kommer ikke til å spandere på meg nesten tusen kroner unyttighet :P

Men hvis det finnes noen rimelige nettbutikker så hadde jo det vært fint da, litt som globaldogshop sine rogz priser.

Denne typen jeg vil ha, altså rundt bånd og halvstrup.

RopeTrainingLeash_TN.jpg

Skrevet (endret)

Jeg og :)

Har et lilla retrieverbånd fra hunter, og jeg elsker det båndet :D

Edit: Hva er vanlig butikkpris for det båndet du ser på?

Endret av IreneN
Skrevet

Husker ikke nøyaktig, men tror venninnen min betalte nesten 500 kr for bare båndet, iallefall 400-noe. Og hun tok i small, jeg skal ha medium eller large, og da blir det sikkert enda dyrere.

Skrevet

Jeg kjøper det fra/i England. Nå shipper vel ikke zooplus til Norge, men er sikkert andre engelske nettbutikker, evt. amazon.co.uk som fører det.

  • 10 months later...
Skrevet

Jeg fant hunter til halv pris på zoo-1 på Holmen i asker for en stund siden. Sikkert ikke der nå, men fikk kobbelet i startinnlegget til 300.

Men det hjelper vel ingen andre enn meg...

Skrevet

Jeg synes det er litt vanskelig å finne det kobbelet som er vist i startinnlegget som er på 2 meter og har flere kroker, men denne nettbutikken så ikke ut til å være så dum og de har det inne i alle farger. Man kan betale med paypal og de shipper overalt, så da virker det vel rimelig trygt?
http://www.hundeshop24.biz/

Da ender jeg isåfall opp på 850 kroner for to halsbånd, to kobbel og frakt. Koster ikke mer enn drøye 200 kroner mer hvis man bestiller fra animail i og med at de har gratis frakt over 1000 kroner, men de har uansett ikke fargene jeg har lyst på inne. Og hund som hobby var endel dyrere og hadde dessuten ikke kobbelet.

Er da snakk om dette kobbelet:

61538_13_kopie.jpg

Og dette halsbåndet:

Hunter_Dressurhalsung_Freestyle_Himbeer.

Trenger strengt tatt ikke og har egentlig ikke råd akkurat nå, men har veeldig lyst på :D

  • Like 1
Skrevet

Jeg synes det er litt vanskelig å finne det kobbelet som er vist i startinnlegget som er på 2 meter og har flere kroker, men denne nettbutikken så ikke ut til å være så dum og de har det inne i alle farger. Man kan betale med paypal og de shipper overalt, så da virker det vel rimelig trygt?

http://www.hundeshop24.biz/

Da ender jeg isåfall opp på 850 kroner for to halsbånd, to kobbel og frakt. Koster ikke mer enn drøye 200 kroner mer hvis man bestiller fra animail i og med at de har gratis frakt over 1000 kroner, men de har uansett ikke fargene jeg har lyst på inne. Og hund som hobby var endel dyrere og hadde dessuten ikke kobbelet.

Er da snakk om dette kobbelet:

61538_13_kopie.jpg

Og dette halsbåndet:

Hunter_Dressurhalsung_Freestyle_Himbeer.

Trenger strengt tatt ikke og har egentlig ikke råd akkurat nå, men har veeldig lyst på :D

Takk skal du ha :P ...med ganske tom lommebok fant jeg kobbelet som tilhører det beste halsbåndet som Chicka har, og det er sååå dyrt her i Norge.

Jeg trenger, ikke sant??? :innocent::whistle:

Skrevet

Takk skal du ha :P ...med ganske tom lommebok fant jeg kobbelet som tilhører det beste halsbåndet som Chicka har, og det er sååå dyrt her i Norge.

Jeg trenger, ikke sant??? :innocent::whistle:

Klart du trenger :D

Like mye som meg.. :P Jeg skal nok bestille, men drøyer det litt tenker jeg. Må uansett innom en dyrebutikk og prøve størrelse på halsbåndet først.

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...