Guest Michellus Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Nei, det holder ikke Veldig fine bilder Siter
TonjeM Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Niks, overhode ikke nok! Og for et vær det var idag.. må ha vært utfordrende med både bilder,valpekurs og sporkurs! Siter
Mud Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 4 bilder er bare frekt Men nå kom jeg på hvorfor det er så morsomt når uinnvidde kaller belgere elegante Flotte bilder! Mer! Siter
Pajko Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Jeg ser 5 bilder, men det er slet ikke nok... Super fine Siter
roxie88 Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Herlige bilder Hva slags rase er denne karen forresten? Ligner litt på min sin Siter
Guest Gråtass Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Herlige bilder Hva slags rase er denne karen forresten? Ligner litt på min sin Blanding av coton, havannais og frise. Siter
Maria Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Er den ene der en vassbikkje av noe slag, eller? Nysgjerrig much! Som alltid flotte, klare bilder! Siter
Guest Gråtass Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Er den ene der en vassbikkje av noe slag, eller? Nysgjerrig much! Som alltid flotte, klare bilder! Japp en portis det der. Vivere: flotte bilder som alltid Siter
Maria Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Japp en portis det der. Vivere: flotte bilder som alltid Portisradaren veit du Alltid gøy å se at det finnes flere som bruker rasen nå. De har vært litt mye i utstillingslyset de siste årene. Siter
Recommended Posts