Synnikken Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Klokken er 9, det er tidlig Jeg våkner til dette synet: Klokken er 10, jeg står opp.. Hiver hundene ut i luftegården: Rundt 11 prøver jeg rette på utseendet. Før og etter å ha fikset meg: Klokken 12 var det påtide med frokost hos naboen (mamma) Klokken rundt 13 tuslet jeg hjem igjen.. Dette møtte meg: Rett før kl 14 kom en kompis på besøk for å kikke på valpene: Mens vi styrte med å ta bilder så ble klokken 14:45 og hundene syns det er drittkjedelig at besøket er mer interessert i valpene: Kl 15:30 spiste vi jordbær på trappen: Så gikk Christian hjem, og det vat tid for middag rundt kl 17:00: Kl 18 var jeg hjemme igjen, Kiri ser på at jeg tisser: Kl 19 var en venninne og kjæresten hennes på besøk. Vi ser HP Kl 20: Jeg lufter hundene midt i filmen mens venninnen min tar seg en røyk. 21 ish glemte jeg og Charlotte og TomR gikk hjem. 22:30 kommer siste bildet for kvelden, vi sitter foran tven, Lotta dier valpene og alle ligger henslengt etter en SLAAAPP dag 4 Siter
Ozzy Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Så søte valper! Så da ut som en koselig dag! 1 Siter
MaritaS Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Mopser ser ALLTID så bekymra ut 2 Siter
SFX Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 *lurer på om Synnikken tisser på gulvet med Kiri* Men mopsevalper altså! 3 Siter
Gjest Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Mens vi styrte med å ta bilder så ble klokken 14:45 og hundene syns det er drittkjedelig at besøket er mer interessert i valpene: GI MEG EN MOPS! Siter
Synnikken Skrevet 2. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2013 *lurer på om Synnikken tisser på gulvet med Kiri* Men mopsevalper altså! Hahah! Nei, jeg har bare en pitteliten do, den er så liten at hvis jeg strekker bena når jeg sitter på doen så kan jeg plassere bena ute i gangen GI MEG EN MOPS! Har en til salgs Siter
Krilo Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Mopser er så søte, og valpene da 1 Siter
Aslan Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Du bør lage EFIT neste måned også.... For da er vel valpisene passe søte Nå fikk jeg lyst til å se HP.. 1 Siter
Synnikken Skrevet 2. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2013 Mopser er så søte, og valpene da Takk for det Du bør lage EFIT neste måned også... For da er vel valpisene passe søte Nå fikk jeg lyst til å se HP.. Hahaha, må prøve å huske det ja! Vi er på film 6 nå! Siter
Recommended Posts