HHC Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 B-hund + B-mennesker = vi slumrer Frokost og prosjekt finne hotell til utstillingshelg i Sverige Har begynt å jobbe ute, men det er varmt og har første drikkepause etter 40 min Ace sjekker at ting går riktig for seg. I dag har jeg lesset grus (ca 30 trillebår) og revet opp masse ugress i et bed (du vet sånn når det kommer hundrevis av tynne røtter i jorda så du må bruke spett for å få opp store klumper? ) Lunsjpause, var gåen i ryggen, så ble en episode person of interest også... Fortsatte med plenklipping - Ace har tatt med seg kosedyr og følger med (i den improviserte hundegården min ) Dagens arbeidsantrekk - ikke noe råsa skjørt og ballerina ikke passer til Så ble det en sårt tiltrengt dusj Deretter kjørte vi til skogs og hadde 45 min jakttrening. Fine feltsøk, verre med avleveringer fra vann. Men uansett deilig for plutt og få avkjølt seg litt Innom jobb for å handle til middag For anledningen en sen latmannsmiddag Kveldens vanningsrunde Og at jeg nå poster dette gidder jeg ikke ta bilde av, snart natta - jobb kl 8 7 Siter
Ingvild Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Flink du er! Det er jobben min å holde på med slike hageting, og jeg liker jobben min veldig godt, men jeg vet ikke helt om jeg hadde giddet å holde på med det i så mange timer om dagen helt frivillig. Siter
Tabris Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Ace var da søt der han følger med. Siter
SFX Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Det er så godt når hundene innretter seg etter våre døgnrytmer Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Ace er så søt - "tatt med seg et kosedyr". Siter
HHC Skrevet 2. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2013 Søteste vanningshjelpen du har da Upåklagelig! Dvs, ikke alltid vannet holder seg like mye i kannen Flink du er! Det er jobben min å holde på med slike hageting, og jeg liker jobben min veldig godt, men jeg vet ikke helt om jeg hadde giddet å holde på med det i så mange timer om dagen helt frivillig. Folket kommer hjem i morgen, kan ha en sammenheng Ace er så søt - "tatt med seg et kosedyr". Uvanlig, som regel har han med hele lekekassa si Siter
Krilo Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Perfekt hagearbeid antrekk det der vel Fin dag, og veldig fin Ace, særlig med vannkannen Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.