Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Vet ikke hvordan markedet er for det, men jeg prøver:

Selger 3 Victoria Secret bikinioverdeler, i str 32B (tilsvarer 70C - kan brukes av de som er 70b/75a-b, tenker jeg). De er pent og brukt, og kun i en kort periode.

Er av typen "Bombshell Swim Tops Add-2-Cups", og er kjempefine på. Ene er stroppløs, men følger med stropper for halterneck og vanlige skulderstropper.

De var relativt dyre som nye, så derfor prøver jeg å selge dem. Gi bud!

eee535c0-5aa8-48de-80e8-7de88154e1d0_zps

55ea2c8d-c487-495f-9c02-43c10e3fce27_zps

70308cb2-72ff-408a-ae65-5f38186feeb4_zps

Skrevet

Det er nå jeg skulle ønske jeg hadde litt mindre pupper, for de var virkelig lekre!

Også er de ennå finere på! Og yppelig for de med små som ønsker seg litt større (og med et realt push :lol: )

• Like 1
Skrevet

Feil str :( Og meg med min Dcup hadde nok fått skikkelig gigapupper med bombshell ! :P

Åh neeeeida! :P Men er nok mer redd puppen hadde stikki ut :lol:

• Like 1
  • 2 months later...
Skrevet

75 b vil passe tror du? Mye skal du ha?

Jeg vil tro det, men skal ikke si 100% sikkert. Tar i mot bud :P vil ikke si noen pris. Men send meg gjerne pm, så blir vi nok enig om det.
Skrevet

Feil str :( Og meg med min Dcup hadde nok fått skikkelig gigapupper med bombshell ! :P

Jeg kjøpte samme type (ved en feiltakelse... så ikke at det stod "add2cups") og fikk pamela-pupper, da jeg bruker litt stor størrelse fra før! :lol: Måtte klippe de opp og rive ut fyllet, så ble bikien passe. Disse bikiniene er skikkelig gode å ha på og er veldig fine! Anbefales!

Skrevet

Er B/C i Cubus/HM-størrelser, så litt usikker når du skriver ned til A... Den i midten, er den og med mye innlegg i? :) Kan du hviske minstepris? Hehe, aner ikke hva de går for som nye.

Skrevet

Er B/C i Cubus/HM-størrelser, så litt usikker når du skriver ned til A... Den i midten, er den og med mye innlegg i? :) Kan du hviske minstepris? Hehe, aner ikke hva de går for som nye.

Str skal tilsvare norsk 70C, men den passer nok bedre 70-75a/b (hm-str). Og dette har nok mye pga fyllet å gjøre. Den i midten har også mye innlegg :P

Husker ikke nypris, men rundt 60dollar.

Som Borderen sier, så er disse utrolig gode å ha på seg, så kjipt at jeg må kvitte meg med de...

Skrevet

Så på størrelsene på nett, 70C og 75B går visst på samma str, så da bør det funke. De ser suuperfine ut! Men. Jeg har nok strengt tatt ikke økonomi til å kjøpe noe som helst om dagen. :P Så det får heller være, dessverre. :/

Skrevet

Liker veldig godt den sorte og vil gjerne ha den, om vi blir enige om riktig pris :P men er det evnt mulighet å "holde av" frem til jeg får lønning? :P

Skrevet

Liker veldig godt den sorte og vil gjerne ha den, om vi blir enige om riktig pris :P men er det evnt mulighet å "holde av" frem til jeg får lønning? :P

Send meg PM med hva du ønsker å betale, så blir vi nok helt sikkert enig :)
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det krysser vi også fingrene for. For akkurat nå er vi tidvis ganske slitne her hjemme🤪
    • Jeg er i prinsippet enig i at det er tidlig med løping og sykling, samtidig som jeg som sagt tror det ligger noe i balansen mellom fysisk og mental aktivisering her. Han er definitivt en ekstra utfordring i forhold til normalt, og jeg tipper det vil gå seg til med alderen, men det betyr jo ikke at det ikke bør jobbes med i mellom tiden. Håper dere finner nøkkelen etterhvert!
    • Ja og det prøver vi å jobbe med. Vi bruker langline 10-15 m. Munnkurv har vi trent inn, men ikke brukt mer enn på en tur enda. Venter på en bestilling på munnkurv fra usa som skal sitte bedre. løpe og sykle har vi ikke gjort enda da han kun er 6 måneder. Pleier å vete til de i alle fall er 9-10 måneder før jeg starter med det. vi har både prøvd å kutte ned og øke for å se om det er endring, men ingen forskjell. vi vurderer om det kan være ernæringsmessige årsaker til oppførsel. Men det er vi ikke i mål enda
    • Han trenger ikke å være løs, men jeg lurer på om balansen mellom mental og fysisk trening er riktig for ham. Har dere prøvd å kutte ned på søksarbeidet og løpe eller sykle med ham, eller lengre turer i langline? Bare 5-7 meter langt bånd gir mye mer frihet samtidig som du har kontroll på om han kommer over noe. Hvis han har god nok innkalling så kan jo evt munnkurv være et verktøy mot å spise alt. Det er det eneste jeg kan komme på å ta tak i, hva slags, hvor mye og riktig balanse mellom type aktivitet.
    • Ja det er superlativ rase og en drøm å ha når de fungerer som de skal. Dette er min 3 jakt cocker så rasen er ikke ukjent for meg.   det trenes spesifikk på ro, avslapping på teppe både inne, ute og i bilen. men han blir irritert når han blir fulgt tilbake på plass og ender kun med biting og frustrasjon fra hans side. Han kan å gå på teppet sitt og inn i buret. Men det fungerer ikke når ha blir i modus og han holder ikke mer enn kort tid de gangene han gjør det. Så fortsatt mye igjen å jobbe på.   maten blir brukt til det meste av trening og han fungerer godt når han er i riktig modus. Hovedsakelig skjer dette når han kjeder seg, hvis han får overtenning. Både når han har fått aktivitet og når han ikke får aktivitet. Så han er en liten nøtt og knekke. i aktivitet med voksne hunder fungerer han godt. Tilpasser seg tempo og sinnsstemning. Med valper så går han fort lei etter å10min og begynner heller å bite på oss. Så da må vi ta han bort fra situasjonen. Han får lengre turer i blandt. Men fordi han spiser alt som er på bakken har vi måtte begrense det å være løs etter flere turer til dyrlegen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...