Gå til innhold
Hundesonen.no

Tollertrollet og Caspergullet


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

Litt bilder fra sommeren og sånn, av Casper og "niesen" hans :-) Bestevenner fra dag 1, eller fra Tira var 8 uker da. De leker så fint sammen, og koser seg i hverandres selskap. Aldri noe tull mellom dem :wub: Det er veldig ulike typer, men likevel er det full klaff. Casper og moren har ingen kjemi overhodet, ingen er interessert i lek med den andre, mens med Tira ble det noe helt annet. Noe som vi selvsagt er veldig fornøyd med, siden eier av Tira er en av mine beste venner :-)

Mest bilder av Tira da, siden Casper har en egen tråd som jeg legger de fleste bildene i uansett.

Tira-Casper-reker-2013-07-21-040.jpg

Tira-Casper-reker-2013-07-21-356.jpg

kan ha ørene riktig, med litt assistanse, men ellers så lever de sitt eget liv :P

Tira-Casper-reker-2013-07-21-354.jpg

Tira-Casper-reker-2013-07-21-310.jpg

Tira-Casper-reker-2013-07-21-307.jpg

Tira-Casper-reker-2013-07-21-292.jpg

Tira-Casper-reker-2013-07-21-294.jpg

Når man vifter med en leke sperres øynene opp :lol:

Tira-Casper-reker-2013-07-21-285.jpg

Tira-Casper-reker-2013-07-21-282.jpg

Tira-Casper-reker-2013-07-21-274.jpg

Tira-Casper-reker-2013-07-21-247.jpg

Tira-Casper-reker-2013-07-21-180.jpg

Tira-Casper-reker-2013-07-21-137.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Så koselig Wachita :) Liker Tira veldig godt jeg og, nå er ikke toller helt min type hund, i kropp og sinn, men skulle jeg hatt en måtte det nok ha vært en Tira-type, synes hun har en veldig fin kropp, og lengde på pelsen.

---

Tira tapte nok en gang kampen om hvem som hadde størst gap :P

Viktig å leke akkurat der det er mest ting som forstyrrer bildet, og akkurat så nære at kameraet ikke får med seg alt :P

Tira-og-Casper-i-hagen-08.3.2014-2014-03

Tira-og-Casper-i-hagen-08.3.2014-2014-03

Tira-og-Casper-i-hagen-08.3.2014-2014-03

Tira-og-Casper-i-hagen-08.3.2014-2014-03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiin Tira er! Er hun "dårlig" pelset eller blir hun klippet? Hun så så perfekt pelset ut (ift. hva jeg ville hatt) synes noen av tollerne kan bli litt too much med all pelsen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiin Tira er! Er hun "dårlig" pelset eller blir hun klippet? Hun så så perfekt pelset ut (ift. hva jeg ville hatt) synes noen av tollerne kan bli litt too much med all pelsen :P

Nei hun er ikke klippet i det hele tatt (bare labbene som blir stusset innimellom). Vil ikke si hun er dårlig pelset, men hun har helt klart den kortere typen :) Eller, er ingen toller ekspert da, så aner ikke hvordan hun hadde gjort det på utstilling, da hun aldri har blitt stilt (hun har en hvit flekk i bakhodet, og ørene lever jo sitt eget liv),

Hun ser jo ikke ut som hun gjorde på de to bildene sammen med Casper og moren sin, da var hun på sitt verste nedrøyta :P Men hun blir aldri i nærheten av moren, selv i full pels, men har litt inntrykk av at moren på sin side er en av de veldig bepelsede typene. Enig at det kan bli too much... (jeg liker jo korthårshunder :P ).

jordet-med-tira-sondag-2012-10-07-073.jp

her ser man normal-halen hennes, ikke en slik pistrete fjær som på noen av bildene over :P

Tror hun er nogenlunde i full pels her <3

Tira-Sniff-og-Casper-2012-12-21-112.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hvordan går det med potekuttet? :)

Det ser veldig fint ut nå, bare en liten sprekk, så bruker potesokk på noen av turene for å spare det litt. Bildene ble tatt forrige helg, da begynte det å blø om han gikk uten sokk. Ble litt bekymret egentlig, fordi han haltet så fælt, men nå går han heldigvis normalt igjen. :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...