Gå til innhold
Hundesonen.no

Bergen Nord (ish)


plutte
 Share

Recommended Posts

Er det nokon som kunne tenke seg å bli passert? :) Har ein fire mnd bc kvalp som trenger å sjå at det finnast andre hundar utan å monge seg. Passering på tur, eller berre gå forbi folk som trener eller står og henger hadde vore knall. Med mulighet til å kanskje og gå bak eller :gisp: foran andre hundar etterkvart. Gå små turar sammen utan for mykje tjo og hei er og fint.

Eg bur i Vaksdal men er stort sett særs flyttbar til alle døgnets tider, Arna/Åsane er glimrande, men kan godt reise lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skulle møtes Enits, for litt trening? Hvor bor du?

Plutte, til deg blir det litt langt å kjøre, med mindre du har lyst å kjøre til Fana ;)

Sheltien har monget seg i ett års tid, men så løsnet det når jeg skiftet treningsmetode :)

Men repetisjon skader nok ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv en hund jeg skulle trent passering med. Men det er kanskje ikke så ideelt å trene med en annen hund som også monger seg :P

:lol:

På hvilken måte monger din seg da? Min blir litt makk, legger seg ned og vil hilse og må bli dratt forbi. Skjønt han finner av og til ut at han skal knurre og bjeffe litt først. Me kan kanskje prøve når me har kome litt betre i gang og kan oppføre oss. :ahappy:

Kanskje vi skulle møtes Enits, for litt trening? Hvor bor du?

Plutte, til deg blir det litt langt å kjøre, med mindre du har lyst å kjøre til Fana ;)

Sheltien har monget seg i ett års tid, men så løsnet det når jeg skiftet treningsmetode :)

Men repetisjon skader nok ikke!

Eg køyrer glatt til verdas ende altså, så Fana er ikkje så langt. Spørst litt når på døgnet, og eg er ikkje kjent der i det heile tatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han monger seg fordi han vil bort til hunden. Og så vil han jukke på den andre hunden. Kan finne på å bjeffe og pipe om jeg ikke slipper han bort. :P

ingenting vondt i han for fem flate øre, han bare vet ikke å oppføre seg.

Men jeg tenker om begge monger seg vil det gjøre den andre enda mer mongo fordi de er to om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han monger seg fordi han vil bort til hunden. Og så vil han jukke på den andre hunden. Kan finne på å bjeffe og pipe om jeg ikke slipper han bort. :P

ingenting vondt i han for fem flate øre, han bare vet ikke å oppføre seg.

Men jeg tenker om begge monger seg vil det gjøre den andre enda mer mongo fordi de er to om det?

Sikkert, så me kan prøve når ein eller begge har fått perfekte hundar. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...