Symra&Pippin Skrevet 26. September 2013 Rapporter Skrevet 26. September 2013 Jeg er nesten på gråten av glede på dine vegne jeg! Kjempegrattis! Siter
tm100021 Skrevet 26. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2013 Tusen tusen takk! Fødselen var utrolig problemfri. Hun visste tegn til rier ca 5 min før første valp kom, og derfra var det bare pressrien som man så på henne. En pressve per valp, så swchoop ute Hun fikset alt selv, posen, bite over navlestrengen og satt igang med slikkingen. Dyttet de inn så på pattene sine. Jeg dobbelsjekket at det ikke surklet og at navlestrengen så ok ut, men fy så dyktig hun var ! Alle valpene var livskraftige også, og hvis det fortsetter sånn her så går det rett vei. Jeg har søren meg valpekjøpere til alle per dags dato Jeg er litt usikker enda mtp på noen som er veldig opphengt i farge men hannhunden skal bo inne i oslo med en familie. Ei BM skal deleies med ei god venninne. Ei BM skal til ei aktiv dame med familie oppe i tromsø. Ei BM skal til en aktiv ung dame i Drammen. Ei ikkebestemtfarge skal til steinkjer. Ei ikkebestemtfarge skal bo rett borti her i Austmarka. Så har jeg 3 familier til på listen jeg må si nei til. Flotte familier er det også. Skal videresende dem til Sverige tenkte jeg. Hadde 4 som ville ha bm hannhund, men to vil ha tisper isteden nå om de kan få det. Ting kan jo skje enda som gjør at valpekjøpere ikke gjennomfører eller at besøket ikke går så greit, men til nå ser det bra ut. 14 Siter
Martine Skrevet 26. September 2013 Rapporter Skrevet 26. September 2013 Flinkeste oppdretteren sin det, med kjøpere til alle såpass tidlig. På sitt første kull! Og flinke Lyra, som ordna selv. 2 Siter
tm100021 Skrevet 26. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2013 Litt bilder. Synd jeg ikke hadde bedre tid mellom hver valp, nesten alle hadde fosterposen helt i behold blandt annet. Utrolig morsomt å se de som kom med snuten først som beveget på nesen / tungen osv inni i posene!! De fire første kom ut med bakbeina først, de siste med snuten først 15 Siter
SiriEveline Skrevet 26. September 2013 Rapporter Skrevet 26. September 2013 Digger neglelakken Men guri så lett det ser ut som de sklir igjennom, tenk om menneskebarn ble født sånn, på den annen siden så tror jeg at det hadde blitt litt slitsomt med 7 unger f.eks. Siter
tm100021 Skrevet 26. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2013 Navnene tror jeg blir: Perfect Image A Volcanic Outburst Perfect Image A Breathless Moment Perfect Image All Lace And Satin Perfect Image All dressed 2'Impress Perfect Image At A Drop Of a Dime Perfect Image A Rumour Has It ELLER Perfect Image Ahead of Time Og hannhunden blir hetende Perfect Image A Hurricane's Path "Cane" 11 Siter
Guest Limo Skrevet 26. September 2013 Rapporter Skrevet 26. September 2013 Gratulerer med et kjempefint kull Gleder meg til valpespam! Siter
Guest Jonna Skrevet 26. September 2013 Rapporter Skrevet 26. September 2013 Navnene tror jeg blir: Perfect Image A Volcanic Outburst Perfect Image A Breathless Moment Perfect Image All Lace And Satin Perfect Image All dressed 2'Impress Perfect Image At A Drop Of a Dime Perfect Image A Rumour Has It ELLER Perfect Image Ahead of Time Og hannhunden blir hetende Perfect Image A Hurricane's Path "Cane" Stilige navn Siter
SFX Skrevet 26. September 2013 Rapporter Skrevet 26. September 2013 Gratulerer så mye med enkel fødsel og syv velskapte valper! Lykke til videre og kos dere de neste åtte ukene, dette fortjente du, Lill! 2 Siter
SiriEveline Skrevet 26. September 2013 Rapporter Skrevet 26. September 2013 Kule navn det ja! 1 Siter
Guest LXT Skrevet 26. September 2013 Rapporter Skrevet 26. September 2013 Gratulerer så mye med flotte valper Lill! Og kule navn! Siter
tm100021 Skrevet 26. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2013 Får ta enkelt bilde senere. Lyra liker best å ha de samlet hos seg 12 Siter
Guest 2ne Skrevet 26. September 2013 Rapporter Skrevet 26. September 2013 Gratulerer så masse! Du veit du må ha massive bildespam de neste 8 ukene, sant? Siter
Martine Skrevet 26. September 2013 Rapporter Skrevet 26. September 2013 Jeg tror jeg er forelsket! 1 Siter
tm100021 Skrevet 26. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2013 Bildespam skal jeg klare 4 Siter
Malamuten Skrevet 26. September 2013 Rapporter Skrevet 26. September 2013 Flotte navn, spesiellt hannen sitt 1 Siter
Anette Skrevet 26. September 2013 Rapporter Skrevet 26. September 2013 kanskje jeg må komme og ta bilder også 1 Siter
Rocket Skrevet 26. September 2013 Rapporter Skrevet 26. September 2013 Åh! Gratulerer så mye Lill! Og kjempestilige navn da! 1 Siter
Stine Skrevet 26. September 2013 Rapporter Skrevet 26. September 2013 For noen stilige navn! Og herreguud, de er jo søte allerede 1 Siter
Martine Skrevet 26. September 2013 Rapporter Skrevet 26. September 2013 Gleder meg til enkeltbilder Men ikke stress så veldig med det (bare litt!), vi har god tid 2 Siter
Recommended Posts