Red Merle Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Før noen slakter er meg fordi begge bikkjene er barberte, vil jeg si at min hund i alle hovedsak er barbert fordi det er lettere å holde allergien i sjakk på den måten. Han andre, er barbert fordi eieren er lat og synes det er mest praktisk å ha ham sånn. Nok om det Vi har vært på hyttetur, og da måtte jeg jo passe på å ta litt hi-teck bilder med mobilen, og å poste de på facebook så de ble fantastisk flotte. Not, kvaliteten er dårlig, men jeg har lyst å vise frem bildene for det Obi bak, Jatzy foran Luske hunden <3 Litt kjedelig å sitte stille Så kommanderte dekk! Obi er flink og tar flat-skinke dekk Med bakbeina på strekk Jatzy lurer på hvor godbiten ble av.. Veldig dårlig kvalitet på dette bildet, men Jatzy fant igjen dummyen sin, etter hvor mange år den nå enn har ligget på jordet. Meget fornøyd med seg selv, den må voktes godt! Obi er nå søt og fin han også Med øra riktig plassert å greier God sommer folkens 5 Siter
Mardina Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Synes de var kjempefine begge to jeg, selv om de var barbert.... 1 Siter
Red Merle Skrevet 15. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Fininger Takk Synes de var kjempefine begge to jeg, selv om de var barbert.... Takk Ja de ser jo ikke så værst ut, men jeg synes begge er penest med pelsen på. Håper Jatzy har nok pels til dogs4all Utstillings abstinester her Siter
Renate A Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Så søte de er, selvom jeg syntes de så litt pussige ut med kort pels Siter
Stine Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Kjempepene! Og jeg synes de kledde kort pels, ser nesten ut som valper Siter
Red Merle Skrevet 18. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Takk Pussige ja, men man venner seg til å se de slik. Pelsen gror fort, det er ikke så lenge siden Jatzy hadde 1,4 mm pels, nå er den snart 1 cm :-O Obi skal skinnes igjen nå snart, da skal jeg legge ut nye bilder av hvordan han blir seendes ut Siter
Renate A Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Jeg syntes også de så litt mer valpete ut med kort pels, kjempe søte Aussien skulle kommet i korthår variant også Siter
Red Merle Skrevet 18. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Ja, når pelsen har grodd litt får de veldig valpelook Puppy-cut på en måte Det hadde vært noe med en korthår variant, da hadde jeg hatt en av hver, for det er veldig praktisk med kort pels! Siter
Recommended Posts