Gå til innhold
Hundesonen.no

Non-stop sele selges (og en trekksele til)


Recommended Posts

Har en liten opprydding i hundeutstyret og selger derfor noen seler.

Non-stop Nansen Nomesele størrelse gul(altså 4)

Den er brukt på en håndfull turer, og ble kjøpt i påsken. Da den ble for liten til frøkna har den bare ligget her. Den er helt fin, bærer ikke tegn til å være brukt, og er nyvasket.

Var til tenkt en frøken på 19 kg, men hun ble litt lang i ryggen for den. Betalte litt over 600 kroner for den ny.

Selges for 350;

Har også en kombitrekk sele fra Kennel i størrelse L til salgs. Den er godt brukt, har noen få rifter i paddingen men er hel.

Selges for 80 kroner.

Kjøper betaler porto, eller henter i Nittedal(ved hellerudsletta'ish) Kan eventuelt møtes i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av selene på hund? :-) Tror du en av de kan passe en kelpie hannhund?

Hvor stor er en kelpie?

Her er den svarte selen fra kennel på Frøkna:

http://hjortehjerte.files.wordpress.com/2013/01/vilje01.jpg

Litt stor til henne som du ser.

Tar noen bilder av de selene utstrekkt på henne i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gule passer akkurat til Issi på 14-15 kg :P sånn for størrelse sammenligning.

Tror du den blir for liten til min? :-P han er ca 16kg nå. tipper han vil bli opp i 20kg som voksen kanskje og høyde på 48-49 ferdig utvokst. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du den blir for liten til min? :-P han er ca 16kg nå. tipper han vil bli opp i 20kg som voksen kanskje og høyde på 48-49 ferdig utvokst. hehe!

Du kan jo måle da, her er linken til størrelses guiden:

http://www.non-stopdogwear.no/index.php/nsdw/Produkter/Trekkseler/Nansen-nomesele

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du den blir for liten til min? :-P han er ca 16kg nå. tipper han vil bli opp i 20kg som voksen kanskje og høyde på 48-49 ferdig utvokst. hehe!

Tror den vil passe! Nora er veldig slank og smal, issi trekker nok mye mer i bredden som gjør at den passer henne på lik vekt.

Edit: ser nå at dette er Nansen selen. Jeg har Non stop free motion jeg. De er jo laga litt forskjellig, så kanskje str. er litt annerledes der. Den er litt annerledes, og kan reguleres litt. Til salgs er den og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den vil passe! Nora er veldig slank og smal, issi trekker nok mye mer i bredden som gjør at den passer henne på lik vekt.

Edit: ser nå at dette er Nansen selen. Jeg har Non stop free motion jeg. De er jo laga litt forskjellig, så kanskje str. er litt annerledes der. Den er litt annerledes, og kan reguleres litt. Til salgs er den og.

Issi har non stop gul sele btw.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den vil passe! Nora er veldig slank og smal, issi trekker nok mye mer i bredden som gjør at den passer henne på lik vekt.

Edit: ser nå at dette er Nansen selen. Jeg har Non stop free motion jeg. De er jo laga litt forskjellig, så kanskje str. er litt annerledes der. Den er litt annerledes, og kan reguleres litt. Til salgs er den og.

Har du free motion selen til salgs? Str?

Send meg evt pm, så slipper en å OT tråden for mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tror du den blir for liten til min? :-P han er ca 16kg nå. tipper han vil bli opp i 20kg som voksen kanskje og høyde på 48-49 ferdig utvokst. hehe!

Send en mld til Kelpiejenta og hør hvilke str hun har til Anton, det vil være et bedre sammenligningsgrunnlag enn lille Issi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...