Fjollebolle Skrevet 10. Juli 2013 Rapporter Skrevet 10. Juli 2013 Jeg lurte på om noen vet hvor man får kjøpt v&h i Sandefjord, eller i nærheten? De var utsolgt på Hvaltorvet og får det ikke inn igjen før neste uke. Siter
Sunlily Skrevet 10. Juli 2013 Rapporter Skrevet 10. Juli 2013 Du får kjøpt v&h hos en privatforhandler i Andebu, og på dyrebutikkene i Larvik Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 10. Juli 2013 Rapporter Skrevet 10. Juli 2013 Vet ikke hvem som er på hvaltorvet men står da to butikker i Sfj her: http://www.vomoghundemat.no/utsalgssteder Dessuten har du Krizoo i Stokke og sikkert flere. Vil du ha 5kg for en hyggelig pris kan jeg ta med til Sfj i morgen. skal en tur til Pindsle. Siter
SoppenCamilla Skrevet 10. Juli 2013 Rapporter Skrevet 10. Juli 2013 Hvis du har noen som er kjente, så er det en dyrebutikk som jeg ikke husker hva heter, men som ligger mot Hem (gamle-gamle-gamle-veien mot Larvik), ved Thorøya, og de selger VogH. Eller Krizoo, ved gamleveien mot Stokke. Siter
jma Skrevet 10. Juli 2013 Rapporter Skrevet 10. Juli 2013 hvor selger de 20 kg blokker billigst? Siter
SoppenCamilla Skrevet 10. Juli 2013 Rapporter Skrevet 10. Juli 2013 Jeg tror jeg fikk det billigst på den der Sandefjord Hundesport og Zoo (som jeg ikke huska navnet på i stad), men de har ikke blokker inne. Man må bestille på forhånd, og hente de den dagen de kommer. Husker ikke hva jeg betalte, men var billigere enn Krizoo, ihvertfall. Siter
jma Skrevet 10. Juli 2013 Rapporter Skrevet 10. Juli 2013 Det er ikke billigere hos privatforhandler asså? Siter
Guest Maritus Skrevet 10. Juli 2013 Rapporter Skrevet 10. Juli 2013 Jeg vet om privatforhandler i Sandefjord, sender deg PM Edit; Kan like så greit legge med link når jeg tenker meg om. I tilfelle det er flere som skulle være interessert. http://www.godoggie.no/ (Har flyttet til Sandefjord nå nylig, siden er ikke helt oppdatert) Siter
Fjollebolle Skrevet 10. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2013 Tusen takk folkens, dere er supre! Allergikeren Luno setter stor pris på det ^_^ Beklager ingen sitater og svar, forferdelig dårlig nettilgang, prøve å fikse i morgen. Snusken: 1kg passer best her på hytten, men tusen takk for tilbudet! Siter
Paranomia Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Skrevet 11. Juli 2013 Buddy hvaltorvet er nok tomme ja, jeg tømte de for v&h 500g. Vi pleier alltid å kjøre til Krizoo Stokke når vi har litt bedre tid, tar ca 20 minutter fra Sandefjord sentrum, der pleier de å ha en god del. Der er det billigere enn på Buddy og Siter
Fjollebolle Skrevet 11. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juli 2013 Paranomia: Så det var du altså *hytte med neven* Det ble, etter en liten ringerunde, Sandefjord Hundesport og Zoo (greit å finne frem siden jeg har vært der før, og liker også den butikken godt ), så nå er gutten fornøyd. Takk nok en gang alle sammen Siter
tm100017 Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Fins en veldig alright fyr i Larvik som selger=) Ikke langt unna Nordbyen .... tror han tok rundt 320-360 for 20kg den gang jeg kjøpte. Han tok det hvertfall veldig billig=) Siter
Recommended Posts