Gå til innhold
Hundesonen.no

Div. hundeutstyr selges rimelig/gis bort


Guest Christine
 Share

Recommended Posts

Guest Christine

Har litt utstyr som bare slenger, så tenkte å gi bort/selge billig dersom noen er interissert.

Gappay ball med snor - Gis bort

Halsbånd med "diamanter" ca 50cm - Gis bort

Gummikarde - Gis bort

To klikkere og solbriller(passer til mindre hunder enn setter) - Gis bort

image_zps5c26664b.jpg

Øverst: Helt vanlig bånd, ca 133cm - Gis bort

Midten: Utstillingsbånd, blir sikkert helt hvit etter vask - Gis bort

Nederst: Kjettingstrup, ca 42cm - Gis bort

image_zpsad6c5a2a.jpg

Øverst: Potebånd, ca 160cm - Gis bort

Midten: Flettet bånd, 120cm - Gis bort

Nederst: Retriverbånd med helstrup, ca 160cm - Gis bort

image_zpsff5d018e.jpg

Rok Straps strikkbånd ca 150cm - 100,-

image_zpse42b5c82.jpg

Ezydog strikkbånd med "vannskihåndtak", ca 60cm + ekstra bånd på 50cm - 100,-

image_zps94d050fc.jpg

One of us is a bitch, ca 115cm - 50,-

image_zpsdf2559e4.jpg

Billigrefleks, aldri brukt. For stor for setter - Gis bort

image_zpsaf769443.jpg

Refleksdekken med for inni, 50 cm og kun prøvd - Gis bort

image_zps4613016f.jpg

Dummy, 230g - Gis bort

image_zps0b274870.jpg

I tillegg har jeg tre seler: hurtta(102 tror jeg), Y-sele i ca setteretørrelse og en vanlig sele fra Yokon med refleks i størrelse 4. De er godt brukt, og skal egentlig kastes, men tenkte å nevne det uansett.

Bor i Trøndelag, men skal sørover neste helg dersom noen vil ha noe. Kjøper betaler frakt dersom jeg skal sende noe i posten. Prisen på det som selges er diskutabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Det fôrede refleksdekkenet, passet det noen av dine settere? Mine bruker 55-60.

Hvilken farge er det på Hurtta yselen? Har du bilde av den? :)

Det var for kort til mine to, så tror det vil passe fint til hunder som er hakket mindre enn setter.

Skrev kanskje litt uklart, men Y-selen er vel fra Rendalen hundeutstyr. Tror jeg :lol: Hurttaselen er en helt vanlig brystsele. De tre selene er slitte, men kan kanskje se bedre ut etter en vask. Hurttaselen er blå, og har et feste som er litt løst(uten betydning). Den er alt for stor for V, og var hakket for stor for M. Det er seler jeg egentlig skal kaste, men hvis noen skulle få bruk for dem hadde det vært flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Kunne gjerne tenkt med tauet med ballen, karden og det flettede båndet :)

Sender du meg adressen din på PM skal jeg få sendt det på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ting som passer helt topp her: Jeg ramser opp alle, så kan du gjerne gi en lyd om de som er ledig fortsatt:

Gappay ball med snor

Gummikarde

One of us is a bitch (veldig, veldig lyst på!!!)

Sort bånd 133 cm

Retrieverbånd m helstrup 160 cm

Strikkbånd i grønn

Billigrefleksen

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Kunne tenkt meg klikkere, dummy, solbriller og utviklingsbånd Skal du på nkk i morgen?Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 4 Beta

Sendte deg PM i går,men ser ikke ut som om du har lest den. Det er ditt om du vil ha det. Kan sende det i posten :)

Jeg vil gjerne ha "One of us is a bitch"-båndet om det ikke er solgt enda :aww:

Send meg adressen din på PM :)

Flere ting som passer helt topp her: Jeg ramser opp alle, så kan du gjerne gi en lyd om de som er ledig fortsatt:

Gappay ball med snor

Gummikarde

One of us is a bitch (veldig, veldig lyst på!!)

Sort bånd 133 cm

Retrieverbånd m helstrup 160 cm

Strikkbånd i grønn

Billigrefleksen

:)

Av det du ramser opp er det de 4 siste som ikke er gitt bort/solgt. Strikkbånder er forresten lyseblå/turkis. Fin farge.(Du tenker på det Rok?)

Er du interissert i de 4 tingene kan du sende PM med adresse, så skal jeg få sendt det :)

Hvis du fortsatt har det kunne jeg gjerne tenke meg dette; :)

- To klikkere

- Refleksdekken med for inni

Det ser ut som klikkerne er lovt bort, men send adressen din på PM så skal jeg sende refleksdekkenet :)

bare dropp det du, var så mange andre som ville ha så de kan få det :)

Du var jo blandt de første, og jeg fant to klikkere til. Flettebåndet er lovt bort, men har igjen det med poter på+to klikkere dersom du vil ha :)

Edit: Oppdaterer posten og fjerner det som er borte når jeg har fått adresser og det er sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det du ramser opp er det de 4 siste som ikke er gitt bort/solgt. Strikkbånder er forresten lyseblå/turkis. Fin farge.(Du tenker på det Rok?)

Er du interissert i de 4 tingene kan du sende PM med adresse, så skal jeg få sendt det :)

Jeg vil gjerne ha retrieverbåndet og det strikkbåndet. Er strikkbåndet bredt nok til en stor hund forresten? Jeg leste det var flere størrelser på de. Hvis ja, så sender jeg deg adresse :) Da tar gjerne med refleksen også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg klikkere, dummy, solbriller og utviklingsbånd

Skal du på nkk i morgen?

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 4 Beta

:lol: Noen ganger kan det være greit å sjekke hva ordboka på talatutten kommer med av forslag. Jeg mener, utviklingsbånd.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

:lol: Noen ganger kan det være greit å sjekke hva ordboka på talatutten kommer med av forslag. Jeg mener, utviklingsbånd.

Utviklingsbånd er underveis :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...