Guest Dratini Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Gratulerer til alle som er fornøyde med hundenes resultater. Zummetonen var drittlei av å vente, men fikk excellent og ble beste champion (uten ck) i stor konkurranse med seg selv i klassen Ellers så traff jeg flere soniser (ingen nevnt ingen glemt ). Koste meg som skriver for en streng men veldig konsekvent og utrolig flink dommer (ei heller redd for å bruke hele skalaen), skrev for samme dommer både lørdag og søndag. Hermine ble nummer 2 i åpen klasse med CK og til slutt fjerde beste tispe - hun hadde litt for bredt ansatte ører for dommeren - men men... Gratulerer til andre som har gjort det strålende Hvem dømte? nisha fik eksellent, men jeg glemte kritikken. er vel ikke mulig å få den ettersendt tro? Alle kritikker i de ringene jeg skrev som ikke ble hentet, ble levert inn til NKK. Siter
Pingo Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Grattis til alle sammen som er fornøyde Er det noen som har katalog som kan sjekke hvilke to mudier som var påmledt? Siter
Guest Belgerpia Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Hvem dømte? Aner ikke *ler* - men hun var i ring 12 vi drømte jo om siste certet, men vi kan vel leve med å bli fjerde beste tispe også. Siter
Guest Christine Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Grattis til alle sammen som er fornøydeEr det noen som har katalog som kan sjekke hvilke to mudier som var påmledt? Kormsovari-Hajto Uccu i åpen klasse tispe N SE UCH Csibiti Derèce i championklasse tispe Siter
Pingo Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Kormsovari-Hajto Uccu i åpen klasse tispe N SE UCH Csibiti Derèce i championklasse tispe Takk,du er en engel Siter
Toril Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Gratulerer så mye alle fornøyde,med en ekstra til Ganzie! Siter
Symra&Pippin Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 I beardisringen var det en som fikk grønn! Det kan jeg ikke huske å ha sett før. Jeg har et sterkt inntrykk av at de fleste dommere virkelig har begynt å bruke mer farger nå. Siter
rottmaneier Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Jeg valgte å ikke dra oppover i år pga. dommeren, og det gjorde jeg visst rett i av 21 hunder var det kun 1 som fikk CK! Mye grønt og gult skjønte jeg. Gratulerer til de som er fornøyde Siter
Aslan Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 I beardisringen var det en som fikk grønn! Det kan jeg ikke huske å ha sett før. Jeg har et sterkt inntrykk av at de fleste dommere virkelig har begynt å bruke mer farger nå. På lapphundspesialen i helga var det visst svært fargerikt, ble litt furore og er litt sånn "den dommeren skal vi ihvertfall ikke bry oss om". Jeg syns det er bra at fargene blir brukt jeg, men tror jeg er en av få! Så lenge det blir brukt riktig selvsagt På NKK var det visst mer tilbake til normalen, hehe. Men enig, syns mange dommere differensierer mer og mer. Har enda ikke fått stilt for en skikkelig strenging, tror jeg 1 Siter
Siri Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Willy hanket inn cacib og Bir, og ble plukket ut i semifinalen i gruppa . 10 Siter
Snøfrost Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Skrevet 8. Juli 2013 Snøfrost Isende Rim fikk Exc.UK 1.UKK CK 2BTK R.CERT og R.CACIB Snøfrost Svale Dis fikk Exc.JUK 1.JUKK CK Fine valpene "mine" BIR ble en niese av Freke, og BIM ble en fetter av Freke fra en annen kombinasjon enn niesa. Så selv om jeg ikke var der så var "slekta" godt representert 2 Siter
Monica123 Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Skrevet 8. Juli 2013 (endret) Vi har hatt en flott helg. Lundehund spesialen med 67 hunder hvor 50 av de var tisper fikk Arla exc,ck og blei nr 5 i beste tispe klassen og på Nkk i går fikk hun exc,ck og 3 beste tispe av 30 tisper så er super fornøyd. Bella stilte for Marit Sunde som ga mer blått og gult en rødt.Ingen av hannene fikk ck så når hun ga Bella blå er det helt greit... Gratulerer så mye alle sammen Endret 8. Juli 2013 av Monica123 Siter
Recommended Posts