Gå til innhold
Hundesonen.no

Gøvik hundeklubb 30 juni


Meg
 Share

Recommended Posts

Stilte 3 stk.
Mario ble BIR valp, Jäger vant unghundklassen med ck og ble 3bhk med res.cert og Oliver ble nummer 2 i championklassen med ck og 4bhk :)

Kritikken til Oliver:
"Excellent type. Utmerket balanse. Maskulint velformet hode. Kunne hatt mørkere øyne. Utmerket hals og overlinje. Meget godt bryst. Velkroppet. Fin lårbredde. Meget god benstamme. Velvinklet. Meget god pelskvalitet. Meget gode bevegelser med stabilitet."

post-609-0-11365800-1372790052_thumb.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vi var da der.

In short.

Kamar: 2 bhk, NY NORSK, SVENSK, FINSK, NORDISK CHAMPION!

Jippi: 2 btk m cert

Krona BIR

Valper:

Prince: BIR, BIG, BEST IN SHOW VALP! (Ca 120 valper)

Keno: 2 bhk valp

Emma: BIM valp

Alle med SMASHING kritikker.

Les mer og se bilder her:

http://www.kingwanas.com/news.php?id=695

Man kan si vi var en smuule fornøyd ja! :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som var der? Vet at det gikk ganske bra med en siberian eid av en her inne ;) selv deltok vi med to- gikk ok med dem også.

ED: Gjøvik (feil i overskrifta)... :)

Litt mer kan du skryte da Meg!

Det gikk jo kjempebra for begge dine :D

Gratulerer igjen med flotte resultater! :flowers:

Jeg stilte også 2 stk.

Fjellbris i JK , som fikk beskjed om at hun hadde et alldeles nydelig og fantastisk hode, men trenger mer utvikling i brystet. Det ble Exc, og nok en god opplevelse i ringen for en trivelig dommer. Fikk beskjed om at hun var velvist og det setter jeg pris på siden hun absolutt ikke så særlig velvist ut i januar. 2. gang nå hvor Fjellbris har logra i ringen, travet greit nok for den junioren hun er og gjort en god figur :)

Freke ble stilt i CHK, og som den 2-åring han er synes dommeren han var godt utviklet for alderen. Og han endte opp som BIR :D

Dessverre måtte jeg på jobb, som er 4 timer unna Gjøvik, så ble ikke tid til noen gruppefinale.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jo med oss noen fine rosetter hjem :) Litt morsomt er det, for begge hundene har jo gått en del løp

. Da er det ekstra moro at det går bra.

Synes dommeren var hyggelig mot hundene (akkurat det vi trengte!) men selv ble jeg litt satt ut av streng "IKKE GODBIT" kommentar fra dommeren (ennå jeg hadde bare godbiten i hånda og gav den ikke til hunden ;) ) Bra arrangert utstilling også, til tross for at de fikk mange flere påmeldte hunder enn de hadde regnet med.

Gratulerer til Snøfrost med BIR og velviste hunder. Man ser liksom hvem som kan det og hvem som , eh, trenger litt mer trening (host).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...