Gå til innhold
Hundesonen.no

EFIT hos SFX


SFX
 Share

Recommended Posts

Cirka 10:10 valgte jeg å adlyde vekkerklokka, og åpnet øynene til dette synet - Foenix i senga, krøllet sammen mellom beina mine oppå dyna, effektivt låst meg fast til senga. Søta!

EFITjuli1.jpg

Cirka 11:10 hang jeg opp et bilde og tok noen finishing touches på toppen av bokhylla på kontoret, et rom jeg fremdeles innreder og dekorerer etter oppussingen. Må kjøpe kubbelys, ja:

EFITjuli2.jpg

Cirka 12:10 luftet jeg X'en igjen, før hun skulle være hjemme alene noen timer:

EFITjuli3.jpg

Cirka 13:10 satt Foenix og jeg på venteværelset hos veterinæren:

EFITjuli4.jpg

Cirka 14:10 var jeg kjapt innom nærmeste senter for å kjøpe lunsj med mitt navn på og på apoteket for Foenix:

EFITjuli5.jpg

Cirka 15:10 leste jeg i rasebeskrivelsen:

EFITjuli6.jpg

Cirka 16:10 klippet jeg kløverenga:

EFITjuli7.jpg

Cirka 17:10 oppdaget jeg at X'en hadde rullet seg i en pakke potetmel, så da måtte hun blåses ute før hun fikk det badet vi allerede hadde planlagt for dagen. Det kommer dårlig fram på bildene, men hun var helt grå i alt det sorte.

EFITjuliredigert02.jpg

Cirka 18:10 sto jeg ute og blåste X'en tørr:

EFITjuli12.jpg

Cirka 19:10 lakket jeg negler fort og gæli:

EFITjuli.jpg

Cirka 20:10 slappet jeg av med et gammelt interiørblad; jeg arver de mamma er ferdig med:

EFITjuli13.jpg

Cirka 21:10 var Foenix og jeg midt i en intens kosestund i sofaen, hun har følt seg uggen og påtatt etter dagens veterinærbesøk, stakkars:

EFITjuli14.jpg

Cirka 22:10 lot jeg meg lede inn i fristelse, og løp bort på Kiwi for dagens grandiosa, cola og seigmenn-middag:

EFITjuli17.jpg

Cirka 23:10 måtte jeg krangle litt med TV'en og routeren og noe oppdateringsstyr, før jeg kunne sette meg ned med ovennevnte middag og Sex and the City.

EFITjuliredigert.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine jenter du har :wub:

Tusen takk! Jeg er ganske så begeistret for dem selv også ;)

Tenk å ha en berner i senga da :wub: Så stilig pynt på bokhylla!

Stort sett har jeg to ;)

Og takk - jeg elsker en gammeldags stil. Radioen er veldig fake fra Clas Ohlson og fungerer som den skal, mens kameraet er noe pappa brukte i gamle dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars, får ikke bæsje i fred en gang :lol:

Hehehe, hun eier ingen skam, den der :D

:lol: Min 13-kilos er fullt i stand til å ta opp "hele" senga, så jeg er imponert over at du klarer å dele den med 2 bernere. Men dine er kanskje så veloppdragne at de ikke legger seg på tvers? :lol:

Veloppdragne og veloppdragne. De har vel funnet ut at en må justere seg litt om en skal ligge der - men vanligvis sover jeg i dobbeltseng, og da har de jo mer plass. Men akkurat nå renser jeg madrassene i dobbeltsenga, så da sover jeg i enkeltsenga på gjesterommet i mellomtiden, og da blir det bare plass til en.

Gærnerne, altså. :wub: Stas at du var med på EFIT!

Tusen takk! Altfor lenge siden sist, så jeg fikk et innfall ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...