Gå til innhold
Hundesonen.no

Skikker=Hundeplageri!!

Cavalier&Collie

Recommended Posts

Skrevet

Jeg fant dette på Canis: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,613561,00.html

At det går ann!! Jeg skjønner ikke hvorfor man kan ha sånne skikker Flaming

Det er pining. Dette er til menneskene: :D:D:D

Jeg må bare si det en gang til: Dra til ******* med dere Bulgarske *****

Her protesterer du: http://www.djurensratt.se/interactive/prot...tlist.asp?id=13

Jeg har sendt inn!!

Skrevet

usj jeg fikk vondt langt inne i hjerte rota og jeg så det men så ikke noe underskrift kanpanje skal aldri mer se den linken :D:D

mått de brenne en hvis plass de som gjør det der :D

Skrevet
usj jeg fikk vondt langt inne i hjerte rota og jeg så det men så ikke noe underskrift kanpanje skal aldri mer se den linken :D  :D  

mått de brenne en hvis plass de som gjør det der  :D

Det er en egen link der du kan skrive under! Linken står i det første inlegget!

Skrevet

Ja man skulle henge mennesker op for så og snurre rundt til avføringen ryker ut av dem.. Tenk at noen vil bruke sin hund til sånn :D

Skrevet

Blir kvalm jeg.

Slike ting sitter i meg utrolig lenge.

Skjønner ikke at det er mulig.

Har skrevet under.

Å jeg har lagt det inne på forumet jeg er moderator også.

Skrevet

Blir så sint når jeg ser og leser sånt! :D Kunne tenkt meg å gjort det samme med de personene som gjer dette mot hundene :D

Har skrevet meg på protestlisten.

Skrevet

STYGGE DRITTSEKKER!

Kom hit, så skal jeg banke dere til dritten står ut av øra på dere! :D

Det der må jo være en av de verste plageriformene jeg har sett i mitt liv! [-X :D

• 4 weeks later...
Skrevet
Tusen takk for at du la ut linken slik vi kunn hjelpe deg å spre den til andre forum.

Har dere spredd en videre!!

Det var jo bra! Slik har det jo pågått - jeg så den først på canis, og så hit osv. nesten som et slektstre :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Tenkte jeg skulle prøve det også men er så redd hunden rømmer ut av gitteret. Opplevde det med hunder før mens jeg gikk i ringen så kom de løpende inn i ringen. Veldig festlig. Ikke i det hele tatt.    Men nå har jeg nye hunder så har ikke turt å prøve på dem men hadde vært så enklere å bære inn enn de tunge gitterbura.
    • Hva som er best kommer jo an på deg, og din hunds behov. Jeg brukte et sammenleggbart tøybur. 
    • Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
    • Jeg er interessert i rasene Collie eller Eurasier? Hvordan er de to rasene? Pelsstell? Røyter de mye? Er det mye lyd? Trenbarhet og kan de gå løs ute med lite jakt? 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...