Gå til innhold
Hundesonen.no

Skikker=Hundeplageri!!

Cavalier&Collie

Recommended Posts

Skrevet

Jeg fant dette på Canis: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,613561,00.html

At det går ann!! Jeg skjønner ikke hvorfor man kan ha sånne skikker Flaming

Det er pining. Dette er til menneskene: :D:D:D

Jeg må bare si det en gang til: Dra til ******* med dere Bulgarske *****

Her protesterer du: http://www.djurensratt.se/interactive/prot...tlist.asp?id=13

Jeg har sendt inn!!

Skrevet

usj jeg fikk vondt langt inne i hjerte rota og jeg så det men så ikke noe underskrift kanpanje skal aldri mer se den linken :D:D

mått de brenne en hvis plass de som gjør det der :D

Skrevet
usj jeg fikk vondt langt inne i hjerte rota og jeg så det men så ikke noe underskrift kanpanje skal aldri mer se den linken :D  :D  

mått de brenne en hvis plass de som gjør det der  :D

Det er en egen link der du kan skrive under! Linken står i det første inlegget!

Skrevet

Ja man skulle henge mennesker op for så og snurre rundt til avføringen ryker ut av dem.. Tenk at noen vil bruke sin hund til sånn :D

Skrevet

Blir kvalm jeg.

Slike ting sitter i meg utrolig lenge.

Skjønner ikke at det er mulig.

Har skrevet under.

Å jeg har lagt det inne på forumet jeg er moderator også.

Skrevet

Blir så sint når jeg ser og leser sånt! :D Kunne tenkt meg å gjort det samme med de personene som gjer dette mot hundene :D

Har skrevet meg på protestlisten.

Skrevet

STYGGE DRITTSEKKER!

Kom hit, så skal jeg banke dere til dritten står ut av øra på dere! :D

Det der må jo være en av de verste plageriformene jeg har sett i mitt liv! [-X :D

• 4 weeks later...
Skrevet
Tusen takk for at du la ut linken slik vi kunn hjelpe deg å spre den til andre forum.

Har dere spredd en videre!!

Det var jo bra! Slik har det jo pågått - jeg så den først på canis, og så hit osv. nesten som et slektstre :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...