Guest Jonna Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Skrevet 17. Juni 2013 Dommerliste Jeg har meldt på Shy og dette blir hennes debut som junior Siter
Elisabeth00 Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Skrevet 17. Juni 2013 Meldt på wippetfrøkna på valpeshowet. Greit med en siste gjennomføring før juniordebuten Siter
Guest Michellus Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Skrevet 17. Juni 2013 Angus skal trimme potene sine i ringen Siter
Arielle Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Skrevet 18. Juni 2013 Hadde ingen planer om utstilling i sommer men nå maser mannfolke om ferie og mener at jeg skal få bestemme hva vi skal finne på. Kanskje jeg da får bestemme at vi får legge turen i den retningen sånn at jeg får med meg utstillingen Siter
HHC Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Skrevet 18. Juni 2013 Ikke dommer for mine, men vurderer å melde på et avkom som er av den større typen. Eventuelt finne fra noen gamle kritikker og se om jeg tar med meg veteranen Siter
puddellover Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Skrevet 25. Juni 2013 Da har jeg meldt på Kaos til utstilling på tross av at jeg har nattevakt. Jaja, må jo få med meg minst en utstilling i sommer! Siter
Carro92 Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Skrevet 25. Juni 2013 Jeg har meldt på Kiwi på valpeshowet begge dager Siter
Maria Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Skrevet 26. Juni 2013 Hvor får dere opp dommerlistene?? Ser ut til at det er noe "fuss" ift papillon. Men jeg finner ikke ut hva det innebærer! Vurderer å stille i Moss siden sikkert alle andre er i Skien på spesialen den helgen. Mindre konkurranse! Edit: Ser ut til at de har tatt Papillon ut av programmet. En kan melde på i dogweb, så det er jo rart det ikke står i annonsen at de kan stille.. Må finne ut! Siter
Whips Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Skrevet 26. Juni 2013 (endret) Meldt på wippetfrøkna på valpeshowet. Greit med en siste gjennomføring før juniordebuten Hei! Jeg lurte på melde Flora på også, for ser at det er mulig å komme seg dit med ruter - men har aldri stilt ut noe som helst før. Lyst til å være "Team Libriumvalp" sammen med meg? Edit: Valpewhips er påmeldt valpeshowet! Endret 26. Juni 2013 av Whips Siter
puddellover Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Skrevet 26. Juni 2013 Hvor får dere opp dommerlistene?? Ser ut til at det er noe "fuss" ift papillon. Men jeg finner ikke ut hva det innebærer! Vurderer å stille i Moss siden sikkert alle andre er i Skien på spesialen den helgen. Mindre konkurranse! Edit: Ser ut til at de har tatt Papillon ut av programmet. En kan melde på i dogweb, så det er jo rart det ikke står i annonsen at de kan stille.. Må finne ut! Det hadde vært såå koselig om dere kan stille! Hvilken dag er det snakk om? Vi stiller 28, tror jeg! Tror Kaos hadde satt pris på å få hilse på prinsessen "sin" etter de har gått i ringen Siter
Whips Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Skrevet 26. Juni 2013 Jeg har meldt på Kiwi på valpeshowet begge dager Kan man det? Jeg meldte Flo på 27, men så etterpå at resten av gruppe 10 stiller 28, så lurte på å bytte dag. Kanskje jeg bare skulle melde meg på 28 også, da? Det blir debut for både henne og meg, så kanskje like greit å hoppe i det! Siter
Maria Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Skrevet 26. Juni 2013 Det hadde vært såå koselig om dere kan stille! Hvilken dag er det snakk om? Vi stiller 28, tror jeg! Tror Kaos hadde satt pris på å få hilse på prinsessen "sin" etter de har gått i ringen Det hadde i så fall vært 28. Men ser dårlig ut dessverre. Kan sjekke det ut nærmere For jeg er helt enig - det hadde vært kjempekoselig! 1 Siter
Carro92 Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Skrevet 26. Juni 2013 Kan man det? Jeg meldte Flo på 27, men så etterpå at resten av gruppe 10 stiller 28, så lurte på å bytte dag. Kanskje jeg bare skulle melde meg på 28 også, da? Det blir debut for både henne og meg, så kanskje like greit å hoppe i det! ja, valpene har begge dager Siter
Whips Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Skrevet 26. Juni 2013 ja, valpene har begge dager Glimrende - nå er vi påmeldt begge dagene! 1 Siter
puddellover Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Skrevet 6. Juli 2013 Det hadde i så fall vært 28. Men ser dårlig ut dessverre. Kan sjekke det ut nærmere For jeg er helt enig - det hadde vært kjempekoselig! Blir det utstilling? Ser papillon skal delta 28 juli Siter
HHC Skrevet 9. Juli 2013 Rapporter Skrevet 9. Juli 2013 Utsatt frist til 14.juli, lukter få påmeldte her... Siter
tm100021 Skrevet 9. Juli 2013 Rapporter Skrevet 9. Juli 2013 trippel i skien frister kanskje folk mer. Vi skal Meldt på Arya og Simi. Siter
tm100021 Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Skal søndagen. Hører rykter om dommerending, meh. Siter
HHC Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Skal søndagen. Hører rykter om dommerending, meh. Jeg kan gjerne få dommerendring, hihi Siter
Maria Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Blir det utstilling? Ser papillon skal delta 28 juli Hvis jeg kommer blir det for å kikke. Så ser det an litt. Kom på at jeg kanskje bør begynne å flytte ut av leiligheten min også om jeg skal rekke det før den må overleveres. Hehe. Men! Kan altså hende jeg tar turen. Sosialisering er gull 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Noen som har fått PM? Ser at folk får for Skien. Siter
Whips Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Noen som har fått PM? Ser at folk får for Skien. Litt OT - men hvor finner man PM på sidene til NKK? ..Har vært inne og lett (og er veldig åpenbart fersk i dette) Siter
Guest Jonna Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Litt OT - men hvor finner man PM på sidene til NKK? ..Har vært inne og lett (og er veldig åpenbart fersk i dette) Om du er registrert med mail så kommer det der og på NKK sine "Min side". Siter
Recommended Posts