Gå til innhold
Hundesonen.no

Vålerbanen 13-14 juli


Teserere
 Share

Recommended Posts

Noen som skal hit? Jeg vurderer å dra og slå til med dobbeltstevne :) Vet jeg er sent ute, men har veldig lyst å finne hytte i nærheten, noen som kan anbefale noen steder? Og noen som har vært her før - pleier dette å være et koselig stevne? Hvor stort? Og til sist, noen som har gått for Svein Georg Rønning som kan si noe om han?

Annonsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir isåfall bare en av dagene da, siden det er 2 timer kjøring hver vei. Hum, må i tenkeboksen de neste fire dagene :lol: (kan bruke utsatt frist da, forsåvidt) Utstillingsdommermessig frister søndagen mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ditt! Jeg skal bare gå lørdag da det blir en heidundrende fest på lørdag kveld :lol: Forrige år fikk jeg faktisk opprykket selv om jeg var litt fyllesyk ;) hihi

Jeg har gått for han en gang, veldig hyggelig og morsom! Rettferdig er han også!

Vi har leid en hytte, me. Husker ikke hva det heter der nå, men kan evt sjekke det :)

Edit: er stort, men lydigheten er litt for seg selv så merker det ikke!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en bookingforespørsel på gjesterommet, for ei venninne kommer nedover med en tre-fire hunder, så jeg antar at jeg blir med henne for å holde lenker, koordinere ringer og startnummer, heie og bli usmakelig solbrent. Jeg har ikke vært der et eneste år uten å bli kraftig dårlig etterpå av all sola som steker både ovenfra og nedenfra reflektert i asfalten. Mmm... Sola og meg går sammen som olje og vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt på Kiwi på søndag på sitt første valpeshow, er uenig med meg sjøl ennå om jeg skal ta med teltet og stille begge dager :)

Gjør det! (utstillingstelt, eller campingtelt? :P )

er det bare meg som ikke får opp annonsen? Prøvde i går også- to ulike maskiner...

Hvilken nettleser bruker du? Funker i firefox hos meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...