Gå til innhold
Hundesonen.no

Vålerbanen 13-14 juli


Teserere
 Share

Recommended Posts

Jeg ble visst heeeelt crazy og meldte på jeg :aww: LP1 pluss utstilling, sendte mail på forhånd og hintet kraftig om at det hadde vært fint med LP først og så at rasen min kunne gå sent, sånn at jeg slipper at Thorvald blir heeelt daff. Så håper det ikke blir snudd om.. Men det er vel vanligst at LP1 går tidlig, og lettere å sette rasen min tilslutt.

Er ikke hundre prosent at jeg kan da, men fant ut at samla påmelding ikke ble voldsomt dyrt, så får jeg heller tape de pengene hvis alt skulle kræsje :) Etter å ha lagd masse styr for arrangørene :lol:

Edit: dere som er kjent der, er det gress eller grusunderlag? hva er sannsynlig å få i LP-ringen?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble visst heeeelt crazy og meldte på jeg :aww: LP1 pluss utstilling, sendte mail på forhånd og hintet kraftig om at det hadde vært fint med LP først og så at rasen min kunne gå sent, sånn at jeg slipper at Thorvald blir heeelt daff. Så håper det ikke blir snudd om.. Men det er vel vanligst at LP1 går tidlig, og lettere å sette rasen min tilslutt.

Er ikke hundre prosent at jeg kan da, men fant ut at samla påmelding ikke ble voldsomt dyrt, så får jeg heller tape de pengene hvis alt skulle kræsje :) Etter å ha lagd masse styr for arrangørene :lol:

Edit: dere som er kjent der, er det gress eller grusunderlag? hva er sannsynlig å få i LP-ringen?

Hvis jeg ikke husker helt feil er det gress der :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg grugleder meg til helgen! Har ikke fått trent noe idet siste på grunn av varmen (og nattejobbing) :lol: Så det blir jo spennende!

Jeg ble visst heeeelt crazy og meldte på jeg :aww: LP1 pluss utstilling, sendte mail på forhånd og hintet kraftig om at det hadde vært fint med LP først og så at rasen min kunne gå sent, sånn at jeg slipper at Thorvald blir heeelt daff. Så håper det ikke blir snudd om.. Men det er vel vanligst at LP1 går tidlig, og lettere å sette rasen min tilslutt.

Er ikke hundre prosent at jeg kan da, men fant ut at samla påmelding ikke ble voldsomt dyrt, så får jeg heller tape de pengene hvis alt skulle kræsje :) Etter å ha lagd masse styr for arrangørene :lol:

Edit: dere som er kjent der, er det gress eller grusunderlag? hva er sannsynlig å få i LP-ringen?

Kommer du?

telter på utstillingsplassen, fikk plass fra fredag til søndag :)

Blir telt på meg og fra lørdag, hadde vært koselig å treffes etter stevnet!

Det er like ved meg, synes dere burde ta turen :D

Skal du starte?

Jeg skal ditt! Jeg skal bare gå lørdag da det blir en heidundrende fest på lørdag kveld :lol: Forrige år fikk jeg faktisk opprykket selv om jeg var litt fyllesyk ;) hihi
Jeg har gått for han en gang, veldig hyggelig og morsom! Rettferdig er han også!
Vi har leid en hytte, me. Husker ikke hva det heter der nå, men kan evt sjekke det :)
Edit: er stort, men lydigheten er litt for seg selv så merker det ikke! :)

Hvilken klasse skal du starte?

Jeg er påmeldt i kl 1 på søndagen :) Da debuterer vi i lydighet ;)

Det blir spennende :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teserere: ja :) Utrent til LP og nedrøyta til utstilling :lol: Huff. Går bare søndagen da. Hvem andre herfra skal gå LP1 søndag?

Jeg skal bare gå på søndag :)

Edit: Har dere fått beskjed om oppmøtetid osv? Har ikke fått noe jeg.. Og sånn startnr? Eller får man det på plassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bare gå på søndag :)

Edit: Har dere fått beskjed om oppmøtetid osv? Har ikke fått noe jeg.. Og sånn startnr? Eller får man det på plassen?

Jeg har fått på mail, forrige uke.

Hvordan har det gått med dere som har gått i dag da hæ hæ hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...