Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Damnit! Jeg hadde tenkt til å bruke utsatt frist, jeg vet enda ikke om jeg får til å være der :frantics:

Utsatt frist er fortsatt 29 da :) Selvom hovedfristen er utsatt til 17 :P

Skrevet

Jeg ble visst heeeelt crazy og meldte på jeg :aww: LP1 pluss utstilling, sendte mail på forhånd og hintet kraftig om at det hadde vært fint med LP først og så at rasen min kunne gå sent, sånn at jeg slipper at Thorvald blir heeelt daff. Så håper det ikke blir snudd om.. Men det er vel vanligst at LP1 går tidlig, og lettere å sette rasen min tilslutt.

Er ikke hundre prosent at jeg kan da, men fant ut at samla påmelding ikke ble voldsomt dyrt, så får jeg heller tape de pengene hvis alt skulle kræsje :) Etter å ha lagd masse styr for arrangørene :lol:

Edit: dere som er kjent der, er det gress eller grusunderlag? hva er sannsynlig å få i LP-ringen?

  • Like 1
Skrevet

Jeg ble visst heeeelt crazy og meldte på jeg :aww: LP1 pluss utstilling, sendte mail på forhånd og hintet kraftig om at det hadde vært fint med LP først og så at rasen min kunne gå sent, sånn at jeg slipper at Thorvald blir heeelt daff. Så håper det ikke blir snudd om.. Men det er vel vanligst at LP1 går tidlig, og lettere å sette rasen min tilslutt.

Er ikke hundre prosent at jeg kan da, men fant ut at samla påmelding ikke ble voldsomt dyrt, så får jeg heller tape de pengene hvis alt skulle kræsje :) Etter å ha lagd masse styr for arrangørene :lol:

Edit: dere som er kjent der, er det gress eller grusunderlag? hva er sannsynlig å få i LP-ringen?

Hvis jeg ikke husker helt feil er det gress der :)
  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg grugleder meg til helgen! Har ikke fått trent noe idet siste på grunn av varmen (og nattejobbing) :lol: Så det blir jo spennende!

Jeg ble visst heeeelt crazy og meldte på jeg :aww: LP1 pluss utstilling, sendte mail på forhånd og hintet kraftig om at det hadde vært fint med LP først og så at rasen min kunne gå sent, sånn at jeg slipper at Thorvald blir heeelt daff. Så håper det ikke blir snudd om.. Men det er vel vanligst at LP1 går tidlig, og lettere å sette rasen min tilslutt.

Er ikke hundre prosent at jeg kan da, men fant ut at samla påmelding ikke ble voldsomt dyrt, så får jeg heller tape de pengene hvis alt skulle kræsje :) Etter å ha lagd masse styr for arrangørene :lol:

Edit: dere som er kjent der, er det gress eller grusunderlag? hva er sannsynlig å få i LP-ringen?

Kommer du?

telter på utstillingsplassen, fikk plass fra fredag til søndag :)

Blir telt på meg og fra lørdag, hadde vært koselig å treffes etter stevnet!

Det er like ved meg, synes dere burde ta turen :D

Skal du starte?

Jeg skal ditt! Jeg skal bare gå lørdag da det blir en heidundrende fest på lørdag kveld :lol: Forrige år fikk jeg faktisk opprykket selv om jeg var litt fyllesyk ;) hihi
Jeg har gått for han en gang, veldig hyggelig og morsom! Rettferdig er han også!
Vi har leid en hytte, me. Husker ikke hva det heter der nå, men kan evt sjekke det :)
Edit: er stort, men lydigheten er litt for seg selv så merker det ikke! :)

Hvilken klasse skal du starte?

Jeg er påmeldt i kl 1 på søndagen :) Da debuterer vi i lydighet ;)

Det blir spennende :D

  • Like 1
Skrevet

Teserere: ja :) Utrent til LP og nedrøyta til utstilling :lol: Huff. Går bare søndagen da. Hvem andre herfra skal gå LP1 søndag?

  • Like 1
Skrevet

Teserere: ja :) Utrent til LP og nedrøyta til utstilling :lol: Huff. Går bare søndagen da. Hvem andre herfra skal gå LP1 søndag?

Jeg skal bare gå på søndag :)

Edit: Har dere fått beskjed om oppmøtetid osv? Har ikke fått noe jeg.. Og sånn startnr? Eller får man det på plassen?

Skrevet

Jeg skal bare gå på søndag :)

Edit: Har dere fått beskjed om oppmøtetid osv? Har ikke fått noe jeg.. Og sånn startnr? Eller får man det på plassen?

Jeg har fått på mail, forrige uke.

Hvordan har det gått med dere som har gått i dag da hæ hæ hæ?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...