Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har aldri spurt om noe slikt før, men jeg har aldri sjangs på slike stemme-på konkurranser, særlig ikke via facebook siden jeg har så få venner :P:icon_redface: hehe.
Så da tenkte jeg å søke stemmer her! Det er Nidar sjokolade sin konkurranse og jeg har laget min egen pose som man kan stemme på. Er verdens største sjokoelsker så jeg har så lyst å vinne :D

Kan noen pliiiiis stemme? :innocent: hadde blitt sååå glad! :jump:

http://www.nidarfavoritter.no/favorittpose.php?pose=138

• Like 1
Skrevet

Jeg stemmer aldri på slike fotokonkurranser som egentlig ikke handler om bildekvalitet men om hvem som greier å samle flest stemmer - men DETTE kan jeg gå for, altså :lol:. Det er stort behov for å vise Nidar at de IKKE trenger å fylle posene med kjipe sjokolader som melkeplett og sånne andre kjipinger :D.

STEMT! :D

• Like 2
Skrevet

Du er rar, du :lol:

Næhæhei! Den er så søt at det gjør vondt i tenna å spise den. Jeg husker en gang jeg trodde jeg tok sånne med lakris inni i sånn plukk-selv-sak, men jeg endte opp med masse festkaramell :x Jeg kasta alle sammen :aww:

Skrevet

Næhæhei! Den er så søt at det gjør vondt i tenna å spise den. Jeg husker en gang jeg trodde jeg tok sånne med lakris inni i sånn plukk-selv-sak, men jeg endte opp med masse festkaramell :xJeg kasta alle sammen :aww:

Nærmest blasfemi, det der :aww:

• Like 3
Skrevet

Ser at det er 3 vinnere pr uke, så da har jeg jo faktisk sjangs til å vinne noe sjokolade (er dog kun hovedvinneren som vinner 100 poser av sin egen). Kommer til å mase på dere hver dag ut uka :ahappy: håper dere takler det.

Stem :D

Skrevet

Men jeg liker ikke festkaramell :frantics:

Stemte på deg for det da :P

Sånne som deg burde ikke ha stemmerett på sånne konkurranser. Liker ikke festkaramell? Skam seg! :P

Skrevet

wtf, nå kom det ei fra intet og har 900 stemmer... Noen har for lite liv og for mange venner på internett >_>

Skrevet

Sånne som deg burde ikke ha stemmerett på sånne konkurranser. Liker ikke festkaramell? Skam seg! :P

Når det kommer til festkaramell, føler jeg ingen skam. Men tenk positivt: det blir fler på deg :P