Djervekvinnen Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Jeg har aldri spurt om noe slikt før, men jeg har aldri sjangs på slike stemme-på konkurranser, særlig ikke via facebook siden jeg har så få venner hehe. Så da tenkte jeg å søke stemmer her! Det er Nidar sjokolade sin konkurranse og jeg har laget min egen pose som man kan stemme på. Er verdens største sjokoelsker så jeg har så lyst å vinne Kan noen pliiiiis stemme? hadde blitt sååå glad! http://www.nidarfavoritter.no/favorittpose.php?pose=138 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Stemt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Jeg stemmer aldri på slike fotokonkurranser som egentlig ikke handler om bildekvalitet men om hvem som greier å samle flest stemmer - men DETTE kan jeg gå for, altså . Det er stort behov for å vise Nidar at de IKKE trenger å fylle posene med kjipe sjokolader som melkeplett og sånne andre kjipinger . STEMT! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M. Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Stemt ^^ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 jajaja, stemt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Har stemt to ganger - og fikk lyst på sjokolade nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiBra Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 stemt;) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Nhååå tusen takk dere!! Setter stor pris på det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Stemt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Men jeg liker ikke festkaramell Stemte på deg for det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Men jeg liker ikke festkaramell Du er rar, du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Stemt! For sånn pose vil jeg ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Du er rar, du Næhæhei! Den er så søt at det gjør vondt i tenna å spise den. Jeg husker en gang jeg trodde jeg tok sånne med lakris inni i sånn plukk-selv-sak, men jeg endte opp med masse festkaramell Jeg kasta alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Men jeg liker ikke festkaramell Stemte på deg for det da Ikke jeg heller, men stemte lell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Næhæhei! Den er så søt at det gjør vondt i tenna å spise den. Jeg husker en gang jeg trodde jeg tok sånne med lakris inni i sånn plukk-selv-sak, men jeg endte opp med masse festkaramell Jeg kasta alle sammen Nærmest blasfemi, det der 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Kan jo stemme en gang i timen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Wee. snille soniser, visste jeg kunne gå til dere! hihi. Hadde vært digg med en slik pose ja! og med banansjokolade og risbrød hadde det vært perfekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 2 plass til nå.. den på førsteplass så IKKE noe god ut så det går ikke an! Trenger fler stemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Ser at det er 3 vinnere pr uke, så da har jeg jo faktisk sjangs til å vinne noe sjokolade (er dog kun hovedvinneren som vinner 100 poser av sin egen). Kommer til å mase på dere hver dag ut uka håper dere takler det. Stem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Stemt, håper du vinner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Men jeg liker ikke festkaramell Stemte på deg for det da Sånne som deg burde ikke ha stemmerett på sånne konkurranser. Liker ikke festkaramell? Skam seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 wtf, nå kom det ei fra intet og har 900 stemmer... Noen har for lite liv og for mange venner på internett >_> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Sånne som deg burde ikke ha stemmerett på sånne konkurranser. Liker ikke festkaramell? Skam seg! Når det kommer til festkaramell, føler jeg ingen skam. Men tenk positivt: det blir fler på deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Tusen takk til alle som stemte! Ser ut som løpet er kjørt. har ikke sjangs mot de som har 1000 venner hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Stemt, bare for å være grei så det er sagt, for jeg liker hverken smørbukk, bamsemoms eller festkaramell! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts