Ulldotten Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Kan dere forklare en grønning hva det vil si at certet er hvilende? Hvis jeg stiller hunden min som er 18 mnd i Sverige, og hun får et cert, og senere, etter fylte to år, blir NUCH, blir hun da automatisk Such også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Trenger bare ett cert i Latvia, men der må man bli nr 1 i ck kl for å få cert, sålenge det ikke står juniorer foran. Championer mottar nemlig cert selvom de er champions i det landet allerede. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Kan dere forklare en grønning hva det vil si at certet er hvilende? Hvis jeg stiller hunden min som er 18 mnd i Sverige, og hun får et cert, og senere, etter fylte to år, blir NUCH, blir hun da automatisk Such også? Ja :)Tuva ble Nordisk med en gang hun ble CH 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulldotten Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Takk, da skjønner jeg mer :-) Men selv om hun får alle tre certene her i Norge før fylte to år, så må hun altså stilles og få et cert til her i Norge ETTER fylte to år også, stemmer det? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Takk, da skjønner jeg mer :-) Men selv om hun får alle tre certene her i Norge før fylte to år, så må hun altså stilles og få et cert til her i Norge ETTER fylte to år også, stemmer det? Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JazzJam Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2013 Hvordan er Tyskland med cert og tittel? Hvilende? Må man ha flere cert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2013 Hvordan er Tyskland med cert og tittel? Hvilende? Må man ha flere cert? 5 Atw for VDH CH, minst 1 år mellom første og siste, minst 2 må tas for rasespesialist. Kan påbegynnes i Zwisschenklasse og fullføres til og med Championklasse. Med andre ord ikke i Jugendklasse, der går poengene kun mot Jr tittel. Atw for VDH CH deles ut i Zw, Off, Geb, CH klasse I tillegg har de klubb CH, som for min rase i alle fall betyr 5 CAC over minst 1 år og for minst 2 spesialdommere, deles ut til beste av hvert kjønn. 3x res.CAC = 1 CAC tyske titler er med andre ord IKKE lette å få sammenlignet med mye annet. Det spiller ingen rolle om hunden er multi CH, Int CH eller hva det nå måtte være, den må fortsatt ta tittlene sine som en hvilken som helst annen hund. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JazzJam Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2013 5 Atw for VDH CH, minst 1 år mellom første og siste, minst 2 må tas for rasespesialist. Kan påbegynnes i Zwisschenklasse og fullføres til og med Championklasse. Med andre ord ikke i Jugendklasse, der går poengene kun mot Jr tittel. Atw for VDH CH deles ut i Zw, Off, Geb, CH klasse I tillegg har de klubb CH, som for min rase i alle fall betyr 5 CAC over minst 1 år og for minst 2 spesialdommere, deles ut til beste av hvert kjønn. 3x res.CAC = 1 CAC tyske titler er med andre ord IKKE lette å få sammenlignet med mye annet. Det spiller ingen rolle om hunden er multi CH, Int CH eller hva det nå måtte være, den må fortsatt ta tittlene sine som en hvilken som helst annen hund. Shit, det var jo sykt, må ha en Wonderdog da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Noen som vet ang bulgaria? Hvor mange cert trenger vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts