Gå til innhold
Hundesonen.no

Ja, nei, altså.. hvorfor ikke?


Kartoffel97
 Share

Recommended Posts

Jeg er ikke så altfor aktiv her på forumet, men jeg liker nå å lese hva dere skriver :ahappy:

Navnet er Caroline, jeg er litt usikker på hva i all verden jeg skal skrive i denne seksjonen, men jeg antar at det går ut på å presentere seg selv, så.. here goes!

21 år gammel, foreløpig sykepleierstudent, håper på å gå videre til medisin når jeg er ferdig med bachelorgraden. Og det er meg. Det er det. Medisin er min store lidenskap, og jeg kan ikke forestille meg noe annet å bruke livet mitt på. Ikke så altfor mye grunnet et stort ønske for å hjelpe folk, det er mer grunnet selve emnet og forskningen som medfølger.

Jeg tror jeg er hakket mer intellektuell enn hva jeg er, men det trives jeg da godt med :lol: Mye av min tid går til å lese Sylvia Plaths litteratur gang på gang, samt at det blir en del dødtid på bloggsiden Tumblr. Har óg stor tro på det okkulte, foruten det åndlige, hva sitter vi igjen med?

Født og oppvokst på østkanten av Oslo, med tilhørighet i Sarpsborg på morssiden.

Nå til voffen!

Basse er en sort labradorvalp på snart 11 uker! Han ble hentet 15. mai, og er en aktiv liten fyr. Snill, sta og matvrak til tusen. Han er simpelthen "kun" en familiehund, jeg har aldri hatt noen interesse for noen form for hundesport eller utstilling. Noe som selvfølgelig kan endre seg, men slik det ligger an nå så forblir han familiens gutteBass (no pun intended. joda. litt intended).

Dette er da den lille storsjarmøren som har ført til at jeg har barn løpende etter meg hver gang vi går på luftetur:

954864_10151392290351533_1765953064_n.jp

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden trenger flinke medisinske forskere!! I dag var jeg vitne til at noen på uorganisk kjemi i sambånd med UNN fikk utdelt årets mastergradspris for forskning på hvordan bakterier blir resistente mot antibiotika og hvordan man kan motvirke dette. Vi trenger kurer til kreft, borrelia, alzheimers og andre ekle greier som samfunnet har for mye av :D Go go go!

Og LABRADOR = plz post moar pics, yes yes!

(ja, og hei! :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...