Gå til innhold
Hundesonen.no

EFIT criminal minds-edit..


Aslan
 Share

Recommended Posts

Sov lenge i dag, og husket på EFIT på morgenluften.

1030 Thorvald sier hei :)

1030_zps3270b2da.jpg

..og snuser inn alle de gode juni-duftene :)

1030b_zpsde859f66.jpg

1130 var vi på sykehjemmet på jobb, mobilen forble i lomma :)

1230 var vi ferdig på sykehjemmet for denne uka, og Thorvald får posere pent på plenen utenfor :) De liker å ha det VARMT inne på sykehjem, så Thorvald får alltid lov å tusle litt og kjøle seg ned på gresset før vi drar hjem. Vanligvis uten jobbevest på, men tok den på for bildets skyld :aww: Just for u, sonen! (ja, kobbelet matcher vesten, tenk :aww: )

1230_zpse53a45d5.jpg

1330 var jeg på Lade og handlet, på XXL har de mange mange sykler!

1330_zps99fb4778.jpg

Og på TAM hadde de fått inn fascinerende nye leker :lol:

1330b_zps2425ecfe.jpg

(les teksten inni de gule snakkeboblene :lol: )

1430 har jeg satt dagens første Criminal Minds-episode på loading :aww:

1430_zpsf172a3a5.jpg

1530 ser jeg på episoden :)

1530_zps4c7dfabf.jpg

1630 er Thorvald og jeg ute og lufter oss litt, Thorvald sier hei igjen :)

1630_zps1e74f2ef.jpg

1730 er jeg på Lade, igjen :lol: Denne gangen i sonen og hemmelig venn-øyemed, det kan dere ikke få bilde av. Men jeg går innom Rema og kjøper plommer også :)

1730_zpsecef3c1f.jpg

....og en cola :lol::icon_redface:

1830 sier Thorvald nok en gang hei, han ligger og sover mens jeg ser på gjett hva :P

1830_zps3ff7fc14.jpg

1930 glemte jeg helt av..

2030 er jeg ute og legger et blodspor. Jeg har lekre spormarkører fortenk :ahappy:

2030_zpsd84e7cf5.jpg

2130 gidder jeg ikke å ta bilde av hverken sovende Thorvald eller criminal minds, så her har dere det jeg ser utenfor stuevinduet mitt. Estenstadmarka :)

2130_zpse1e1c2d6.jpg

2230 er det mer Criminal Minds :icon_redface:

2230b_zps7493c618.jpg

men også plommene jeg kjøpte tidligere i dag :D

2230_zps2d3e7fd8.jpg

2330 er det ut for å gå sporet jeg la for tre timer siden. Thorvald har fått ferten av sporstart og syns det er unødvendig av meg å bruke tid på å knipse bilde.. Så han gidder ihvertfall ikke å snu seg for å se på meg :P

2330_zps3b7eb368.jpg

litt senere er det et stk fornøyd Thorvald som har fått gått spor og fått fiiin belønning til slutt :)

2330b_zps77539ffb.jpg

:)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine Thorvald :D

Han er veldig, veldig fin, han Thorvald :wub:

Takk :D:wub:

Så fine spormarkører! :D

Thorvald :wub: :wub:

Og det er dødskjipt at det ikke er med CM :(

Ja de er ganske flotte :ahappy: Men de synes, det er det viktigste :D

Jaaa :( Jeg har i det minste resten av CM å se meg opp på, men jeg likte sesong 8 altså!

Vakreste Thorvald gutten det :wub: også så fin deilig dag dere hadde! :) likte forøvrig spormarkørene dine :lol: og at kobbelet deres matcher jobbuniformen hans :D

Ja, deilig og slapp dag :) Den varte i noen timer til da, samboer var på sommerfest med jobben og jeg var taxi for fulle sykepleiere til halv 3 :lol:

Ja, hihi :D Det er faktisk samboer som kjøpte det kobbelet for at det skulle matche :P Men det er bare en meter langt og det er veldig praktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, deilig og slapp dag :) Den varte i noen timer til da, samboer var på sommerfest med jobben og jeg var taxi for fulle sykepleiere til halv 3 :lol:

Ja, hihi :D Det er faktisk samboer som kjøpte det kobbelet for at det skulle matche :P Men det er bare en meter langt og det er veldig praktisk :)

Også tok du ikke bilder av fulle sykepleiere?? :blink::lol:

Sånne korte kobbel er så praktisk av og til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også tok du ikke bilder av fulle sykepleiere?? :blink::lol:

:lol: Du har et poeng :P Skulle ihvertfall tatt bilde når de igangssatte full operasjon fordi veska til hu ene kilte seg og de måtte klippe opp hele for at hun skulle få tak i husnøklene sine :lol: Frøken edru i førersetet holdt på å le seg ihjel :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...