Poter Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Gresshoppa kløv selges for 500 kr + frakt. Den passer til mellomstore hunder, f.eks aussier. Her på Eine da han var rundt ett år gammel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 6. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Tror du den vil passe en groenendael eller dalmatiner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 7. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Tror du den vil passe en groenendael eller dalmatiner? Ta og mål dem fra albue til albue (over ryggen), så ser vi om det passer overens med målene på kløven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Ta og mål dem fra albue til albue (over ryggen), så ser vi om det passer overens med målene på kløven. Beklager, dette ble helt glemt mitt oppi Nesbyen-turen Groenendaelen er 75cm (og ikke utvokst...), og dalmatineren 66cm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 12. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Beklager, dette ble helt glemt mitt oppi Nesbyen-turen Groenendaelen er 75cm (og ikke utvokst...), og dalmatineren 66cm. Kløven er ca 53 cm. Skulle tro den passer til dalmatineren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Kløven er ca 53 cm. Skulle tro den passer til dalmatineren da? Tror den blir litt knapp eg. Har lært at veskene helst skal nå ned til albuene, slik at veskene tar i bakken når hunden legger seg ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 13. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Tror den blir litt knapp eg. Har lært at veskene helst skal nå ned til albuene, slik at veskene tar i bakken når hunden legger seg ned. Ok, ja, du har nok rett. Orakelet mitt sier at kløven vil passe til en hund som er ca 50-53 cm fra albue til albue. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birdbamse Skrevet 5. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2014 min GD er 88 cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 5. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2014 Det bildet av eine var på finn-annonsen jeg kjøpte kløv samt gjenglemt bananskall av nyligSent from my LG-P990 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Det bildet av eine var på finn-annonsen jeg kjøpte kløv samt gjenglemt bananskall av nylig Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2 HVA? Er det noen som har brukt mitt bilde til en finn annonse?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 er denne solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 (endret) HVA? Er det noen som har brukt mitt bilde til en finn annonse?? Det ligger en annonse på finn med dette bildet, ja. Om det er din annonse vet jeg ikke. Edit: Link Endret 9. Mars 2014 av Jankaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Det ligger en annonse på finn med dette bildet, ja. Om det er din annonse vet jeg ikke. Edit: Link Det er ikke min annonnse. Jeg har sendt mail til selger og bedt henne fjerne bildet, samt klage til finn. Takk for at dere tipset meg om det! Nå er forøvrig kløven solgt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts